今日老公好累 ...因為今日老公同個好懶散 o既阿偉 拍 ...真麻煩 ...老公就係到 趕﹐o個個阿偉就係到慢慢 o黎..
真係搞 錯 !!...聽日先知道老公下星期放禮拜幾 ?? 我聽日 4:30 要去 Grand city..~..ohh..有 o的緊張 !!! 聽 晚係出面食 ..
咁老公就唔洗 咁趕趕 啦...~ hehe....今晚我叫老公係本 薄薄到 寫 o的o野﹐我知道老公唔會做 依o的o野﹐不過老公都肯
寫o的..我已經好感動架 啦~..個本薄薄係 屬於 我地 o既..~ 我一定會 Keep 得好好﹐第時我地可以翻睇再翻睇 !! hehe
老公寫 o左幾句 說話﹐我一睇到就忍唔住流 淚淚 啦~~...ohh~ 現在的我們 ﹐真的太開心 ﹐太幸福了 !!..呵呵 ~~
今朝唔知醒叫老公起身 ...sorry 老公﹐不過老公超 叻 叻...自己都起到身 ...聽日一定知醒架 啦..hehe~...
今日文文 同我講﹐佢 話同返 豪表哥一齊 啦...咁咪 好囉﹐係自己鐘意 o既﹐就一定要好好 珍惜﹐你 地一齊都 咁 耐 啦﹐
好多 o野真係得來不易 架~~...真係要好好 咁珍惜眼前 o既事﹐眼前 o既人!!...我依家都學緊去好好 咁珍惜我眼前 o既人!!
總之 你地無事 啦﹐就 good la~~... ohh..諗返...真係好耐無同 Angel 傾電話 啦﹐真係幾掛住依個好 姊妹﹐我仲等緊 佢
o既回信﹐好期待 !!.. ^^... ohh..累 了﹐訓啦...聽朝仲要叫 老公 ...hehe~ I'm Lovin it~~ |