۞*..•*.. 譚生譚太 ..*•*..۞
*..Glamour之公主.. --你的分身怎麼緊貼著我 到底真係假的經已混和..*
sicadidas
暱稱: ~*.. 譚譚皇宮 ..*~
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
*..一週年紀念..*
*..懂了..*
*..熱..*
*..看透..*
*..健康無價..*
文章分類
全部 (125)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 115
今日人氣: 0
累積人氣: 1838
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 5 日  星期六   晴天


~..多得 你 寵我 ..~ 分類: 未分類

今日都係好凍  ﹐不過今日都好   o的﹐有太陽 ...~ 今晚又可以見到老公   啦...正正正 !!

尋晚媽咪打比我﹐話聽 晚會同 Stella姨食飯 ...媽咪仲同 Stella姨講話﹐介紹我男朋友比    Stella姨識 ..哈哈..呵呵 !!!

唔知道聽  晚餐飯會有幾假   呢?? hahaha~~

老公頭先打比我  ﹐話阿森哥頭先打比    佢﹐阿 賊打 o左比一個中學同學叫     小明 ...o個個小明 ﹐竟然話﹐我唔識  你架喎 ~..

哈﹐真奇怪﹐老公話﹐中學 o既時候 咁 friend..點可能唔記得   ...ohh...o的人真怪 ...無必要扮唔識   o姐~~...ohh

老公話下星期想放兩日假     ...唔知道放唔放到   呢?? hehe..希望得 啦...因為我都係放多兩個星期假     o姐... I wanna see

老公  more!!!.. 之前老公  諗住去雪山  ...不過依家可能又唔去     luu~...不過應該會去其他地方玩     o既~..但係唔知道去邊到

好 呢??

尋日老公唔知道買唔買多隻      Starlight 好...所以我地睇  o下有無  Juicy Lemon...因為如果有  Juicy Lemon 呢﹐我地就買

Juicy Lemon~...但係可惜 ﹐搵 唔到 !!~...ohh...我記得之前好似見過架    .... anyways...唔知道  luu~...



2008 年 7 月 4 日  星期五   陰天


~..買o左 DVD 啦 ..~ 分類: 未分類

今日好凍  ~ 老公一定著唔   夠 衫衫 啦!!

hehe~~ 前日我地終於買到     Joey Yung Starlight 2008 DVD 啦...去o左好多次 ﹐次次都靜係得隻    CD 同 VCD, 今次終於

見到隻  DVD 啦﹐hehe~..老公即買  !!.. 首逃 真係超正 !! 需然我同老公都去睇個      concert...不過我就睇   Part 1...老公就

睇 o左 Part 2...hehe...不過隻  DVD 好似係  Part 1 的...hehe~ 尋 晚我終於忍唔住   ...唱o左幾首 ...haha...正 !!...老公超

累﹐ 不過都陪  o左我唱首零時零分    !!~...呵呵 !!! 今晚又可以見老公   啦!!

oh..~..Winfred 表弟終於  搵到 o野做 啦...^^ congratulations!!!...不過依頭恭喜完表弟    ...Eddie 個 result 就出 o左﹐

Eddie 要走 啦~...不過﹐對佢 o黎講﹐都可能係好事   ~..Eddie 走﹐我同老公都   ...mmmm...^^

今日 又會見到   o個個  Big 6..真係 OMG~...ohh...要出去  啦 ~~...



2008 年 6 月 30 日  星期一   驟雨


~..老公蒙之之 ..~ 感動 分類: 未分類

hehe~...今晚又打邊爐  啦...等緊老公放工   ..hehe!!! 老公豬今日一定好累   ﹐因為 今日又係  o個個阿姐返工   ~..OMG

hehe~..老公話用大   Gucci 袋做 奶 粉袋...hehe~ 老公負責  拎住就  good 啦!! ohh~ 今日超凍冰冰   ...唔知道老公豬今日

夠唔夠 衫衫 呢?? mm...好好味  o既蝦餅~~ anyways rest rest 先 ~~

尋日係  Ice o既生日﹐Happy Birthday (遲o左)...



2008 年 6 月 28 日  星期六   寒冷


~..愛愛愛 你 ..~ 分類: 未分類

今日老公好累   ...因為今日老公同個好懶散    o既阿偉 拍 ...真麻煩 ...老公就係到  趕﹐o個個阿偉就係到慢慢    o黎..

真係搞 錯 !!...聽日先知道老公下星期放禮拜幾       ?? 我聽日  4:30 要去 Grand city..~..ohh..有 o的緊張 !!! 聽 晚係出面食  ..

咁老公就唔洗   咁趕趕  啦...~ hehe....今晚我叫老公係本   薄薄到 寫 o的o野﹐我知道老公唔會做    依o的o野﹐不過老公都肯

寫o的..我已經好感動架    啦~..個本薄薄係   屬於 我地 o既..~  我一定會  Keep 得好好﹐第時我地可以翻睇再翻睇     !! hehe

老公寫 o左幾句 說話﹐我一睇到就忍唔住流    淚淚  啦~~...ohh~ 現在的我們  ﹐真的太開心 ﹐太幸福了  !!..呵呵 ~~

今朝唔知醒叫老公起身     ...sorry 老公﹐不過老公超   叻 叻...自己都起到身   ...聽日一定知醒架    啦..hehe~...

今日文文  同我講﹐佢 話同返  豪表哥一齊   啦...咁咪 好囉﹐係自己鐘意  o既﹐就一定要好好   珍惜﹐你 地一齊都  咁 耐 啦﹐

好多 o野真係得來不易   架~~...真係要好好  咁珍惜眼前  o既事﹐眼前 o既人!!...我依家都學緊去好好    咁珍惜我眼前  o既人!!

總之 你地無事 啦﹐就 good la~~... ohh..諗返...真係好耐無同   Angel 傾電話  啦﹐真係幾掛住依個好   姊妹﹐我仲等緊  佢

o既回信﹐好期待 !!.. ^^... ohh..累 了﹐訓啦...聽朝仲要叫  老公 ...hehe~ I'm Lovin it~~



2008 年 6 月 27 日  星期五   晴天


~..開心豬 ..~ 分類: 未分類

今日老公問  o左我一個問題   ...好奇怪 ...但係之後  老公話  o左樣 o野比我知道 ﹐我超感動  ...如果 真係真的話 ~~...

不過老公好認   真的..~...老公今日超   sweet sweet 豬 !!!... hehe~..聽日又可以見到老公    啦!!~ o岩o岩先見完﹐依家已經

超掛住老公  啦~~...OMG!! hehe...

今日終於  搞惦 個頭頭  啦~~..超紅 !!! 我都幾  Like..老公今日見到   個 Final look..都覺得  okay!! 但係今日都係照樣    坐o左

幾個鐘 ...patpat 繼續扁哂  !! 哈哈 !! 有但係有  o的位都係上  色 上得唔係  咁好...我同髮型  師尋日仲以   為 係 o的 purple

退唔到 ...但係﹐原來唔係  !~  原來係之前  o的假黑色  ...o的假黑色一定要    漂先可以退到  ﹐不過我唔想再漂    o的頭髮 ﹐

所以我寧願   由o的頭髮再長  o的﹐遲 o的就可以慢慢剪走    o的假黑色  o既頭髮 ..hehe~..遲 o的都可能唔會成日轉     顏色 啦

可能會  keep 住染返依隻紅色   ...唔成日轉  顏色﹐頭髮都應該   唔會 咁傷!!~ 依幾日同老公影相相   ﹐hehe~...正正 !!!

ohh..要休息 啦 !!...放o的相相 先...