尋 晚 喊完之後 ...好好 咁 訓 o左一覺 ~~ 仲發 o左一個夢 見到老公 !!!
今次我好 清楚﹐我嬲 o既唔係 你...而係我自己 !! 一句逼得太緊 ...一聽到 o既時候 ...立即有種叫我停下來 o既 感覺﹐
好似有把聲係到同自己講 ...你唔記得會有 咩後果 啦?? 你仲繼 續 咁樣 ??
之後就好似被人 潑 醒一樣 ...醒哂 !! 我唔係比 說 話你 聽 ..亦都唔係發晦氣 ...我只係終於明白 ...原來太愛一個人 就會
變成 咁...~~ 我一直都希望可以有個人愛我多過我愛 佢...但係我記得 你 同我講過 ...如果 兩個人相愛不是更好 嗎 ??
相愛 o既意思 ...是否 大家都一樣 咁愛大家 ...無分比 此 ?? 但係如果係的話 ...又點會換來一句 心淡 ...一句逼得太緊 ??
你 話係香港 o既時候好開心 ...但係係因 為當時 你係我身邊 ...我話開心 o既時間過得快 ...都係因 為 你係我身邊 ...
你 尋 晚 同我講 ...你 話﹐你 唔開心....o的時間當然過得慢 啦...但係我唔開心係因 為 你依家唔係我身邊 呀 ~~
我只係想 你 可以快過到 o黎...你話你問我 o的o野﹐我答唔到 你...咁我尋 晚答哂 你啦 ...仲親口同埋媽 咪講 啦...咁 仲
有 咩唔清楚???
原來欲 哭無 淚o個種感覺 真係好辛苦 ~~...你話我應承 你 o既我無做到 ..你 要我大個 ...咁唔通大個 就唔可以喊 ??
大個就唔可以 深愛一個人 嗎 ?? 不過可能 係 你o岩...大個 真的唔應該喊 ...因為我記得個後果 !!!
今晚你 要出去 ...但係我已經唔記得 你 點解要出去 ﹐同埋同邊個 出去 ...不過 唔重要 啦...因為我記得有人同我講過
~~要 o黎o既 就會 o黎...要發生 o既 就會發生 ...要留 o既 就點都會 留底 ...要走 o既 就留唔住 ~~
意思 係話 ...所有事都唔可以係單方面 ...同樣 ...愛一個人 都唔係大哂 ...都要雙方相愛先可以 ~~
我知道老公今日一定好累 ...因為 今日係星期 5..仲好似 得佢 一個 做 ...你 有時間就休息 o下 啦...如果唔係好容易
涯 病 ....老公...其實我 真係好掛住 你....I love you...
|