۞*..•*.. 譚生譚太 ..*•*..۞
*..Glamour之公主.. --你的分身怎麼緊貼著我 到底真係假的經已混和..*
sicadidas
暱稱: ~*.. 譚譚皇宮 ..*~
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
*..一週年紀念..*
*..懂了..*
*..熱..*
*..看透..*
*..健康無價..*
文章分類
全部 (125)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 115
今日人氣: 2
累積人氣: 1831
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 4 日  星期二   晴天


~..好累..係個心好累 ..~ 分類: 未分類

覺得好累 ....後日就開學   啦...唔知道  開o左 學之後 ..會 唔會無  咁多野 諗 呢??

時間過得太慢   啦...我發覺係澳洲   o既時間過得特別慢    !!!...定係 ...因為老公唔係我身邊   ..所以 o的時間過得特別慢   ??

因為之前...老公係我身邊   o既時候 ....時間過得好快  ...好快就第二日   ~~...

今日終於  汁o左大部  份o既 野...不過依然未汁完    !! 同埋今日  幫 條 "..歇斯底里  的誘惑 .."..頸巾 噴 o左幾 o下香水 ...

不過...我發現 o左一樣 o野...無論  味道 有幾似  都無用 ...因為 ..原來唔係用係老公身上     ...就點都係唔一樣   ...

咁我應該點  ?? 連以為唯一 o既依靠都無  o左 ...依家只靜返  o的相 ...但係就算放到   o的相成間房都係又點    ??

始終都只係一幅一幅     o既相片....上 星期 o既今日....我地依然見到   ...點解 ?? 點解要我喊   ?? 點解唔可以比我見到

我老公 ??...我以 為 我好返 o的...但係原來無 ...一 o的都無 ...我真係好累 ...身心都好累  ~~..

今日知道  你 唔開心 ...我都唔開心  ...我知道我唔應該向    你 發脾氣  ~~ 對唔住  !!!...但係我 真係好掛住  你 !!

老公...我真係好累  ...好想好想見到   你....

我知道 你 每 一日都好累   架 啦....但係 你 都要小心身體   ...唔好食  咁多煙 ...同埋唔好  飲 咁多 奶 茶 啦...好傷胃  架!!! 

有無用支  baby johnson 呢 ?? 你 記住要用呀   ~~...聽話 啦...

希望可以快  o的見到  你....咁 就可以繼續照顧    你 !!..老公....我愛 你 ~~



2008 年 3 月 3 日  星期一   晴天


今日係 cyrus 老公做主播 疑惑 分類: 未分類

 死喇!咁 耐 冇寫 blog,都唔知寫  咩好..老婆..我好想快  d過黎,但要 妳 明 我 真係要安頓好先得   ,妳不要怨我  ,

因 為 我 以前 做過好多傷害我家人    既 事 情, 所以我係好錫我家人,   我亦都好希望   妳都會,妳 都明過黎唔係一

朝一夕, 我都要儲下錢,  難道 真 的 妳 飬我嗎..?? 我始終係一個男人    ,我唔想人地覺得我    呃 飲 呃 食,我知 妳 唔 會 咁諗,

但我會 , 我會感到好自卑...像女孩一般....總之..我答應  妳..我會而家留意過黎    既野..我不想要  妳 等我 咁 耐..

我不 想 妳 因 為我而 冇心機返學..冇心機食飯..冇心機 訓 教...老婆...我愛 妳 呀!!!



2008 年 3 月 2 日  星期日   晴天


~..恩愛..~ 分類: 未分類

我好掛住  你....我 諗o左好耐 ...我真係好想返去 ...我忍受唔到依家過緊    o既生活 ..你 明白 嗎??

我明白﹐亦都記得我應承過    你o既事...但係 你 都要明白 ...一個人過得唔開心    ...根本做  咩都唔會有心機架   ~~

你話我 o既諗 法好自私  ...我知道﹐但係我 真係唔開心﹐好唔開心  ~~

我明白  你地 點 諗﹐我知道 你地想我點 ﹐但係 你地又明  唔明白我  點 諗?? 同埋我想要  o的 咩?? 你地要我體諒   你地...

咁可唔可以比我選擇一次     ...?? 如果 你真係會過 o黎...咁不如等  你過o左o黎我先繼續讀   ..可以 嗎?? 我聽 你地講 ..我會繼續 

讀 ...但係只不過係遲   o的o姐...我唔係唔讀   ....如果 你過o黎...我地可以一齊返過    o黎...

我只係唔想日日都過得唔開心      ...我知道﹐你 又會話我  細佬 女...但係我都話我唔會唔讀     ...只係想  你過到 o黎我先繼續   讀

 比我選擇一次  ﹐好 嗎?? 我唔開心...好唔開心﹐你 知道 嗎?? 你 要我體諒  你...我會聽  你講的....但係可否  你 都體諒我一次  ??

我知道....當初我地講好   o左....一年o既時間 ...其實我唔係怕等唔到一年     ...只不過原來無   o左你係身邊  ..一日都無可能過的

你 知道 嗎??

我知道我有幾愛   你...我亦都記得我曾經有幾     愛 6 年個個 ...就係 因為 你...我可以完全忘記同    佢o既一切...

唔係因  為 你係代替品 ...而係因 為你 更值得我去愛  ...係因 為我真係好愛 你 ~~

依幾日 ...心情起伏好大  ...所以好唔開心   ...成日都留係房   到...因為 起碼係房  既時候 ...週圍都係  你 o既相...

我記得  你 同我講過  ...要我唱  首歌比 你 聽....我依家聽緊  o個首歌 ....

我好掛住  你 ~~...你 知道 嗎??

如你 若有事 ..我會很 寂寞

我獨個行樂  ..怎可快樂 ??

我 沒 你 的運氣能先走  ...畢 竟能早登天國

~~就算是有事  ...我也 不 讓別人  再做我主角  ~~

我好想見到  你...你 知道 嗎?? I love you..你知道 嗎 ??

 



2008 年 3 月 1 日  星期六   晴天


~..今次 真係新開始 ..新生活 啦 ..~ 分類: 未分類

...勇勇豬 ...多謝 你...

因為 你...我真係可以忘記過去   ...從新 咁 生活 ...需然依幾日都有好多唔開心      o既 事發生 o左..但係希望唔開心

o既 事可以快  o的過去  ~~...亦都希望  你可以快 o的過到 o黎...快 o的見到 你 !!!

依個  blog 本來寫下來   o既...全部都係  o的唔開心  o既 回憶 ...但係唔開心  o既 回憶 ..我已經  delete 哂 啦...因為

由今日開始  ...依個  blog 就只會記下我同   你開心 o既一切 !!!

你 應承過我  ...你都要一齊寫架   ....ok?? ^^

活著有 你 多好
多麼 渺 小都變寶
躺在平靜被舖上漫談來日旅途
回到家中便有   你多好
一碗暖湯的鼓舞
沾濕我眼睛
有人祈求我 歸家 來互抱



2008 年 1 月 13 日  星期日   晴天


~..回憶..~ 分類: 未分類

 

回想起當日因為你而同好姐妹反面...但係其實我無後悔過..

直到失去嘅時候...我都無...

幾年後嘅依家...你揾返我...究竟係唔係大家都變咗..因為感覺好唔同~~

6年感情失去了...但我願意同你重新一起

等我!!!