۞*..•*.. 譚生譚太 ..*•*..۞
*..Glamour之公主.. --你的分身怎麼緊貼著我 到底真係假的經已混和..*
sicadidas
暱稱: ~*.. 譚譚皇宮 ..*~
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
*..一週年紀念..*
*..懂了..*
*..熱..*
*..看透..*
*..健康無價..*
文章分類
全部 (125)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 115
今日人氣: 0
累積人氣: 1829
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 2 日  星期六   陰天


~..累了..~ 分類: 未分類

ohh..我依排見到  o的留言....真係唔知道點  辦?? 身為朋友 o既我﹐我唔想坐視不理   ...但係今次依件事   ..我亦唔想比太多

意見﹐因為實在牽連太多人   ...牽連身邊  o既朋友 ...Rico o既 家人 ...!!!...不過其實依見事已經告一段落      o左一段時間  ...

Wendee o既出現﹐令到好多人都好唔開心     ~~...佢o既出現亦都令我體會好多     !!! Wendee..你想我 幫你﹐老實講﹐我都

真係唔知道點先可以    幫 到你???...因為 你都知道﹐實在有太多人對   你不滿 ...so...I really don't know what to say~~

Rico..你 都唔好 咁唔開心 啦﹐唔好嬲  ~...慢慢 o黎 啦...!! 我依排都好煩惱    ~~...我豬仔返工  ...成日都好累  ~~...

依排同老公睇返梁朝偉套     韋小寶 ...hehe~..真係幾好睇 ﹐幾好笑  ~~...老公都覺得好睇  ﹐咁一定真係唔錯架  啦...呵呵 !!!

o岩o岩睇返野蠻  奶 奶...O 姐裡面有句  說話 from Shakespeare 我幾鐘意  ....:

God has given you one face...and you make yourself another~~..SO...Be yourself!!!

就好似我豬仔   咁...我豬仔最唔鐘意人地跟風      !!!...hehe...ohh..要訓 啦...



2008 年 7 月 30 日  星期三   晴天


~..毀天滅地的愛 ..~ 鬱悶 分類: 未分類

好煩....依然好煩  !!~ 煩自己 o既 事﹐老公 o既事...擔心朋友  o既事...!~ OMG...

Rico..我明白的  ..但係我又好難坐視不理     ...或者嘗試比  o的時間大家  ...恨一個人  真係好辛苦架  !! 我知道﹐Devil 亦都提

我﹐提醒我一句  說話...你講又不聽  ..聽又不做  ..做又不改  ..改又改不好  !!! 但係 你地有無 諗過﹐Wendee 可能 真係可以改

好呢?? 不過我都明白   Rico 點解會 咁絕 情 ...因為當日我知道  佢咁 做o既時候﹐我又何嘗無  狠狠咁痛罵 佢 呢 ?? 不過 Devil..

你知道我唔係只係   為 Wendee 講好說話架 ...你 知道點解  我唔鬧走  佢架...因為我知道沒了  寶寶 o既痛...不過 佢最錯 o既

係﹐佢有﹐都要一走了之   !!...ohh...算啦...依o的o野真係要順其自然   ~~

尋日老公超  搞笑...玩緊 o既時候﹐無啦啦 想講自己係   Naruto..點知講錯﹐話o左自己係  Keroro...haha...實在差太遠  啦...

老公係  Keroro..^^ 犀利 !!! ohh...今朝 搞 錯哂﹐老公個鬧鐘時間錯    o左...而我...hehe...又係起唔到身   ..不過好彩﹐

老公醒到  ...但係時間  就好 趕...連早餐都食唔到   ~~...hehe..老公﹐今晚見 !!!



2008 年 7 月 26 日  星期六   驟雨


~..努力 & 加油 ..~ 鬱悶 分類: 未分類

好煩好煩  ~..好累 啦!!!...oh..我真係學緊點樣去面對    , 但係究竟幾時先會學識     ?? 老公﹐你 明白我 嗎?? 我知道 ﹐我明白

你 o既 顧慮 ...咁你 又明唔明白我點   諗?? 我真係好想  你 明白 !!~ anyways...希望我地會有共識    o既 一日 !!~

見到 Wendee 留比我 o既 msg...well..我明白 你o既 諗 法﹐不過我怕我未必    幫到你...因為當日﹐你 實在太唔負責任    啦...

依家 佢身邊 o既 好友都好唔鐘意   你﹐依點 ...你 應該好 清楚架﹐right? 你 想佢原諒 你﹐絕  對唔係一時三刻   可以解決的  ~~

你 要面對 o既唔只係 佢o既好友﹐最重要  o既﹐係佢 o既家人 ~~...真係需要時間  啦..點都好﹐就算佢 唔接受返  你﹐可以做返

朋友 o既﹐都好 o既...我會儘量  幫你呢.... 不過 你都唔好太急進   啦!!..順其自然  啦 !!!

星期 一就係  啦...真係好煩﹐好怕 ...希望星期一  之後﹐件事 真係可以告一段落   啦 ~~...希望所有事都可以重新開始過      ~~..

我同老公都要一齊努力     !!..加油加油  ~~ 希望老公一直都會同我共同進退       啦 !!!...一齊做好比身邊    o既人睇﹐hehe!

ohh...好累 啦...要休息 ~~



2008 年 7 月 25 日  星期五   寒冷


~..感謝 ..~ 無奈 分類: 未分類

始終都要面對的   ...多謝老公一直係我身邊     !! 辛苦 你啦 ~~...真係好煩﹐好煩﹐好煩 !!...不過意料之外  ﹐結果同我地   諗o既

完全相反  !! 今次竟然  真係可以傾到計   ...我真係好開心 ﹐今次亦都令我感覺到    一份真正o既關心 !!..多謝 你 地 ~~...

今 晚又見唔到老公   啦...好掛住老公 ﹐好期待聽日  ...不過聽日要打針    ...又要痛多一次   ...OMG!!~...今日總係心情怪怪    咁

真係唔知道點解   ?? 今個星期日  晚, Eddie 走啦﹐ohh...對老公 o黎講﹐Eddie o既離開﹐希望可以係老公留低     o既其中一個

理由 啦!!! 我好累好累 ﹐身心都好唔爽   !!! 有好多事煩  ...今日寫唔到落去   啦..!!..nitenite



2008 年 7 月 18 日  星期五   驟雨


~..臭臭的衫衫們 ..~ 分類: 未分類

ohh..今日又無得見老公    ...心情好  down!!...老公頭先係到計   ...到到我地聽日見面    o既時候﹐我地應該會有成

158400 秒無見到對方   啦~~...ohh...成十幾萬秒無見   喎﹐真係想掛死人  咩??

今個星期日會同    Eddie o既 媽 咪一齊食飯  ..ohh...唔知道會有  咩講 呢??...唔知道 o個 晚o既氣氛會係點架   呢?? 唔知道會

唔會好嚴肅  ...好 沉 靜...定係好開心   呢??...因為依個 卡拉蘇 ...令我睇 清楚好多我身邊   o既一切 ~..需然睇 清楚﹐但係唔代表

我完全明白  ~~...不過唔應該執著的   ﹐因為有太多我唔明白   o既 事 啦 !! 依個 卡拉蘇﹐實在太自以  為 是..佢 覺得 佢有資格

話我 ...咁就錯 啦!~ 錯就錯在我係一個唔容易接受別人意見        o既人..錯就錯在暫時太小令我佩服      o既人..但係最錯  o既係

因 為佢只係一個有口話人無口話自己      o既人 !!~...又或者 ..佢只係一個無去尊重到我至愛      o既人﹐所以令到我  咁討厭 佢..

佢 連對別人基本   o既尊重都無 ﹐佢 憑 咩同我講道理  ??? 佢 o既離開...照常理﹐我係應該覺得有小小唔捨得      o既﹐但係可惜

我無 ~~...反而﹐我只係覺得  ...佢 o既離開﹐令我身邊小  o左一個小人  ..煩人 ..一個只 懂得百般討好我身邊    o既人的人 !!!

同埋 佢 唔離開﹐我豬仔  就會好唔舒服   !!~...我豬仔唔舒服  ﹐我就會更加唔舒服    ~~...需然 佢o既離開﹐我的並無唔捨得   ..

但係我知道有   幾個人會好唔捨得    ...but too bad...Life still goes on~~!!!...

今日好  lonely 咁自己一個  ...諗返起 ...其實我都唔係一個擁有好多     o既人~...別人眼見我擁有   o既﹐會覺得係一種幸福   ...

但係我有時反而會覺得係一種孤獨       ...因為我物質上擁有   o既﹐係我用孤獨   換來的 !!!... 直到現在 ﹐當我發現﹐我可以唔再

孤獨 o既時候﹐但係 身邊 o既人就偏偏  諸多阻  撓 !!!~ 我身處海外  ...我最親係我身邊  ﹐但永遠唔明白我   ...我o既至愛依家都

係我身邊 ﹐但卻不能日日相見    ...我o既至友身在香港   !!~...所以我擁有得最多唔    係 物質 ﹐而 係孤獨  !!~... 我o既世界

因為受到保護  ...所以實在太渺小   啦!!~... 我好想有一個可以信賴     而又明白我  o既人陪我  睇o下出面 o既世界 !!~... ohh..

老公﹐我好希望  o個個人會係  你..可以 嗎?? I love you!!~