ohh..今日又無得見老公 ...心情好 down!!...老公頭先係到計 ...到到我地聽日見面 o既時候﹐我地應該會有成
158400 秒無見到對方 啦~~...ohh...成十幾萬秒無見 喎﹐真係想掛死人 咩??
今個星期日會同 Eddie o既 媽 咪一齊食飯 ..ohh...唔知道會有 咩講 呢??...唔知道 o個 晚o既氣氛會係點架 呢?? 唔知道會
唔會好嚴肅 ...好 沉 靜...定係好開心 呢??...因為依個 卡拉蘇 ...令我睇 清楚好多我身邊 o既一切 ~..需然睇 清楚﹐但係唔代表
我完全明白 ~~...不過唔應該執著的 ﹐因為有太多我唔明白 o既 事 啦 !! 依個 卡拉蘇﹐實在太自以 為 是..佢 覺得 佢有資格
話我 ...咁就錯 啦!~ 錯就錯在我係一個唔容易接受別人意見 o既人..錯就錯在暫時太小令我佩服 o既人..但係最錯 o既係
因 為佢只係一個有口話人無口話自己 o既人 !!~...又或者 ..佢只係一個無去尊重到我至愛 o既人﹐所以令到我 咁討厭 佢..
佢 連對別人基本 o既尊重都無 ﹐佢 憑 咩同我講道理 ??? 佢 o既離開...照常理﹐我係應該覺得有小小唔捨得 o既﹐但係可惜
我無 ~~...反而﹐我只係覺得 ...佢 o既離開﹐令我身邊小 o左一個小人 ..煩人 ..一個只 懂得百般討好我身邊 o既人的人 !!!
同埋 佢 唔離開﹐我豬仔 就會好唔舒服 !!~...我豬仔唔舒服 ﹐我就會更加唔舒服 ~~...需然 佢o既離開﹐我的並無唔捨得 ..
但係我知道有 幾個人會好唔捨得 ...but too bad...Life still goes on~~!!!...
今日好 lonely 咁自己一個 ...諗返起 ...其實我都唔係一個擁有好多 o既人~...別人眼見我擁有 o既﹐會覺得係一種幸福 ...
但係我有時反而會覺得係一種孤獨 ...因為我物質上擁有 o既﹐係我用孤獨 換來的 !!!... 直到現在 ﹐當我發現﹐我可以唔再
孤獨 o既時候﹐但係 身邊 o既人就偏偏 諸多阻 撓 !!!~ 我身處海外 ...我最親係我身邊 ﹐但永遠唔明白我 ...我o既至愛依家都
係我身邊 ﹐但卻不能日日相見 ...我o既至友身在香港 !!~...所以我擁有得最多唔 係 物質 ﹐而 係孤獨 !!~... 我o既世界
因為受到保護 ...所以實在太渺小 啦!!~... 我好想有一個可以信賴 而又明白我 o既人陪我 睇o下出面 o既世界 !!~... ohh..
老公﹐我好希望 o個個人會係 你..可以 嗎?? I love you!!~ |