۞*..•*.. 譚生譚太 ..*•*..۞
*..Glamour之公主.. --你的分身怎麼緊貼著我 到底真係假的經已混和..*
sicadidas
暱稱: ~*.. 譚譚皇宮 ..*~
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
*..一週年紀念..*
*..懂了..*
*..熱..*
*..看透..*
*..健康無價..*
文章分類
全部 (125)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 115
今日人氣: 3
累積人氣: 1844
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 22 日  星期五   寒冷


~..悶爆 ..~ 分類: 未分類

今日 真係悶爆﹐仲以為終於有 o野做﹐可以無 咁嚴﹐但係 ohh..~..命運如此  !!...本來已經約好   Twiggi 架麻﹐因為還 惦

Twiggi 都無 o野做﹐等 Marco 放工  jar maa..~..ohh~...算啦﹐再怨都無用  !!! That's my destiny!!!!! 今日需然都有落

雨﹐但係都比尋日好  ﹐起碼有出過太陽  ﹐所以本來可以出去    o既時候戴眼鏡   ...ohh...DAMN IT!!!

哈~..今日 既然見到  Angel online~..因為今日香港打   9 號風球 ...超耐無同  佢 chat 啦~ 我知道  Angel 因為男朋友 o既事﹐

一定都一齊係到煩緊    ..尤其係住  o既問題 ! 希望 佢地可以儘快安排好住    o既地方﹐安頓好﹐繼續正常  o既生活 啦!!!

今晚又見唔到老公   啦﹐真係超慘慘  !!~ 老公又要自己一個    ...我又係  !!!~ 慘爆 !!! 真係越悶就越累   ~~.... 家陣無 o野做﹐

又係電腦睇   殭屍 III..hehe~ ohh...真係 OMG~...睇到連自己都想叫救命     ~ 就o黎變埋  殭屍 添 啦!!..哈哈哈  ~

ohh...係到期待緊老公放工   ﹐傾電話  !!...hehe~



2008 年 8 月 20 日  星期三   晴天


~..祝福 ..~ 傷心 分類: 未分類

!!! 好擔心﹐好擔心  !!!

希望無事  啦﹐thank you thank you~~

well..well..新買 o既 Chanel 眼鏡﹐超 靚靚 ..老公戴得仲   靚靚 !!!...hehe~ ohh..o個支藍色  o既指甲油 ﹐真係唔係好得 ﹐

我諗都係要買返   OPI o個隻先得  啦 !~..今日收到   Angel o既 回信 ...讀完之後﹐真係有 o的...唔知點 o既感覺﹐真係百感交集

覺得人生好難理解  ﹐太兒戲 啦 !! 有o的o野真係唔想去面對  ﹐但係依兩日我   諗﹐逃避 真係無用﹐唯有﹐面對﹐可能對件事更

好呢 ?? 我咁諗﹐算唔算安慰緊自己    ??? 我都唔知道  啦﹐我今年已經超黑仔  ﹐但係自己點黑都好  ﹐我真的唔希望黑到身邊

o既人﹐所以 真的希望我唔會   黑到身邊  o既人 !!...ohh..求求 你 ~~



2008 年 8 月 17 日  星期日   晴天


~..悶悶 ..~ 分類: 未分類

wiihee~...Jill 首困獸 鬥...幾 cute 幾好聽  ~~...ohh~...狗仔點算  呢?? 養唔養到  呢?? 老公今次靜係放得一日     jar..~...

oh wells...我地一齊努力   啦~...之前係  M.A.C 見到隻 搵o左好耐 o既藍色指甲油  ..ohh..見到 o既時候又無買  ...到到想買  

o既時候先知道原來隻色係     Limited Edition...無哂 luu~..問哂所有  department stores 都無...ohh~..點知 呢..hehe..前

兩日比我係雜誌到見到     ...OPI 出o左條  Mod About Brights 系列 ...hehe..系列裡面都有   藍色...mm...聽日或者星期   2

去睇 o下先 !!!...希望有 啦﹐希望有  啦....今日超凍  ...老公肯定著  唔夠衫!!~

今日 真係悶爆  ~...悶到都唔知道係    blog 寫 咩好..本來有得出去架麻    .....anyways.....寫唔落去  啦!!!



2008 年 8 月 16 日  星期六   驟雨


~..舊曆生日快樂 ..~ 分類: 未分類

hehe~...honey!!...舊曆 生日快樂  ~~ 大個豬  啦...乖乖 啦!!~...錫哂 你啦 ~~...

今日我地兩公婆條頸頸     都唔舒服  !!!...ohh...慘慘 ...hehe~ 今晚我地終於打破   傳統無食  M 記 啦~...我今 晚食o左 Curry..

老公就食  o左辣辣  雞...我覺得都幾好食  ﹐所以我決定下星期    搵日煮 Curry..hehe~...老公一定話好味   o既 !!!..呵呵 !!

ohh...搵日打個電話比    Angel 先...我真係好耐好耐無同    Angel 傾計 啦...真係好多 o野想同  Angel 講添..hehe ~

老公唔知道下星期放一日定兩日       呢...oh...本來聽  晚有得同  Ella 佢地食飯 ...ohh...算啦...下次 啦...

累累 啦...nite nite luuu~



2008 年 8 月 10 日  星期日   寒冷


~..老公..你 相信我 嗎??..~ 分類: 未分類

ohh~~ 個 blog down o左咁多日﹐終於正常返   啦 ~~..呵呵 !!!

...老公﹐thanks thanks thanks...好彩一直有  你係身邊陪我  ...日子過得比以前開心得多     啦!!!

今日突然  諗通o左好多 o野...不過我唔知道   應該點做  ?? anyways...其實有樣  o野我係好想知道   o既...我真係好想知道 ﹐

我老公究竟有幾相信我     ?? 老公已經  100% 相信我 嗎?? 希望 啦 ~~...ohh..養狗仔 o既事﹐我地依然未有結論    ...點算

好呢?? Lab 好...定 Mini-Schnauzer 好?? ohhh....煩惱﹐不過如果可以   o既﹐我同老公會一致   選擇  Lab..因為我地想養

大狗 ...hehe~...尋日問  Devil 意見﹐Devil 比o左佢表哥個  msn 我﹐叫我問  佢﹐因為佢表哥養緊隻   Lab...ohh..真怪﹐

Devil 個表哥原來叫   Dennis~..哈﹐唔知老公有無嬲嬲    呢?? 哈﹐如果我老公誤會   o既話﹐Devil...你一定要  幫我解釋架 ﹐

okay?? 哈哈哈  ~~...hee~~...表哥我話  o左比老公知道   ...老公唔會  咁小氣 o既, right??

ohh~...尋 晚係老公到 ﹐哈哈﹐竟然比我地遇上走火警     ...嘩...當然聽到走火警   o既時候﹐就走 啦﹐但係老公竟然話  ﹐

咪傻啦﹐你  估真係燒到 o黎咩?? 老公異常  咁 鎮 定...ohh..其實我都無驚   ...只不過﹐咁 大個都無遇過   依o的場面﹐咁 緊係要

配合當時  o既氣氛架  啦..ohh..點知﹐我同老公  o既反應完全唔一致   囉 !!...我就嘗試配合氣氛    ﹐老公就 非常﹐非常 咁鎮定 !

真係 Oh my god ~~...哈﹐最搞笑係﹐我地無搭   lift..因為 lift 裡面有異味  ...so..我地行樓梯   ...ohh..自從係香港返   o黎

之後﹐都好耐無正式行樓梯     啦~~...跟住又遇到一個同我地一樣住       3 樓o既女仔 ...咁我地一齊行樓梯  ﹐點知﹐行行 o下﹐

樓梯 o的燈突然   off o左...咁我同 o個個女仔就大   嗌..哈哈﹐之後眼燈著返   ...老公話﹐洗唔洗呀  ?? 之後我就同老公講    ﹐

哈﹐咁你  知道唔係靜係   你老婆 啦...大部 份o既女仔遇到  咁o既 problem...一定大 嗌架啦...hehe~ ohh...總之尋  晚過o左

一個 驚險  ...搞 笑o既晚上啦 !!!... ohh...要訓訓  啦 ~~...老公  Love you...a lot a lot a lot~~