ohh~~ 個 blog down o左咁多日﹐終於正常返 啦 ~~..呵呵 !!!
...老公﹐thanks thanks thanks...好彩一直有 你係身邊陪我 ...日子過得比以前開心得多 啦!!!
今日突然 諗通o左好多 o野...不過我唔知道 應該點做 ?? anyways...其實有樣 o野我係好想知道 o既...我真係好想知道 ﹐
我老公究竟有幾相信我 ?? 老公已經 100% 相信我 嗎?? 希望 啦 ~~...ohh..養狗仔 o既事﹐我地依然未有結論 ...點算
好呢?? Lab 好...定 Mini-Schnauzer 好?? ohhh....煩惱﹐不過如果可以 o既﹐我同老公會一致 選擇 Lab..因為我地想養
大狗 ...hehe~...尋日問 Devil 意見﹐Devil 比o左佢表哥個 msn 我﹐叫我問 佢﹐因為佢表哥養緊隻 Lab...ohh..真怪﹐
Devil 個表哥原來叫 Dennis~..哈﹐唔知老公有無嬲嬲 呢?? 哈﹐如果我老公誤會 o既話﹐Devil...你一定要 幫我解釋架 ﹐
okay?? 哈哈哈 ~~...hee~~...表哥我話 o左比老公知道 ...老公唔會 咁小氣 o既, right??
ohh~...尋 晚係老公到 ﹐哈哈﹐竟然比我地遇上走火警 ...嘩...當然聽到走火警 o既時候﹐就走 啦﹐但係老公竟然話 ﹐
咪傻啦﹐你 估真係燒到 o黎咩?? 老公異常 咁 鎮 定...ohh..其實我都無驚 ...只不過﹐咁 大個都無遇過 依o的場面﹐咁 緊係要
配合當時 o既氣氛架 啦..ohh..點知﹐我同老公 o既反應完全唔一致 囉 !!...我就嘗試配合氣氛 ﹐老公就 非常﹐非常 咁鎮定 !
真係 Oh my god ~~...哈﹐最搞笑係﹐我地無搭 lift..因為 lift 裡面有異味 ...so..我地行樓梯 ...ohh..自從係香港返 o黎
之後﹐都好耐無正式行樓梯 啦~~...跟住又遇到一個同我地一樣住 3 樓o既女仔 ...咁我地一齊行樓梯 ﹐點知﹐行行 o下﹐
樓梯 o的燈突然 off o左...咁我同 o個個女仔就大 嗌..哈哈﹐之後眼燈著返 ...老公話﹐洗唔洗呀 ?? 之後我就同老公講 ﹐
哈﹐咁你 知道唔係靜係 你老婆 啦...大部 份o既女仔遇到 咁o既 problem...一定大 嗌架啦...hehe~ ohh...總之尋 晚過o左
一個 驚險 ...搞 笑o既晚上啦 !!!... ohh...要訓訓 啦 ~~...老公 Love you...a lot a lot a lot~~ |