۞*..•*.. 譚生譚太 ..*•*..۞
*..Glamour之公主.. --你的分身怎麼緊貼著我 到底真係假的經已混和..*
sicadidas
暱稱: ~*.. 譚譚皇宮 ..*~
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
*..一週年紀念..*
*..懂了..*
*..熱..*
*..看透..*
*..健康無價..*
文章分類
全部 (125)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 115
今日人氣: 0
累積人氣: 1848
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 17 日  星期二   晴天


*..傷心中 ..* 傷心 分類: 未分類

傷心 ...失望 ...完全 失 望...!!..~  都係 o個句...Angel 始終都  係 Angel...都係依  位好姐妹  先係  真正o既好姐妹 !!~...咁當然﹐仲有 Katy 啦!!!

有o的人﹐真係令我好  失 望...佢 講到 別人點   差﹐點差...但係原來  ....最有  問 題 o既就係 佢本人 !!! 佢真係 超 假  ...~...需 然失望  ﹐但係

都好﹐因為起碼 我終   於 睇清楚啦 !!!~...點都好 啦﹐都係理好自   己同老公先  ﹐千其唔  好比 o的無關痛癢  o既人影響到   !!!

前幾日  係 net 到 browse browse..見到一樣  超靚 o既o野...超 Bling Bling..so..我超  Love~~ ..如果有人整   比我就好  啦...哈哈哈  !!!...比大家睇  o下先 ...

係唔 係  超 靚 呢?? 係一個  Bling Bling 暖水壺  ...~...I love it soo much~...anything that Blings...haha~...ohh~...其實 我都幾   想換 電話 ...but..真係

唔知道 換  咩好...暫時又  無邊部係心頭    好??? ohh~...老公後  日返 香港   啦...3 weeks 後先 返 ...ohh...超慘....don't know how to survive in the coming 

3 weeks...OMG!!!~... 聽日老公應承    我 再去夾  公仔 ...希望聽  日都有 收 穫   啦~~..hehe!!! 聽日一定 要   同老公玩得好好好開心      !! Yeah Yeah Yeah

...mm...老公今日  問我寫哂我要   佢買 o既o野未 ...hehe~...唔知道仲   要買 o的咩好呢?? Honey~~...I am going to miss you so so much!!!



2009 年 2 月 14 日  星期六   晴天


*..情人節快樂 ..* 分類: 未分類

情人節快樂   !!!~...不過 今年  o既情人節比  上年o既 更無氣氛   ~~...ohh..點解會  咁架?? 好悶  好悶 ..過多 幾日﹐老公 就 返香港  啦﹐老公 返 去

o個 3 個星期﹐我更加唔知道點     算??? 返工又 自己一個   ﹐放工又自己一個     !!! 一定會好唔   習慣.....時間一定  會過得好  慢!!!

ohh~...其實 真係無 咩心情 寫 BLOG!!...  



2009 年 2 月 6 日  星期五   晴天


*.. 忐忑不安 ..* 疑惑 分類: 未分類

日子 越 o黎越 近﹐感覺 一 o的都唔  好!!! 每一日都係  心裡 面 同自己    講o的安慰  o既說話 ~..本來我都  可以返  去...但係我實在

真係唔想 !!~...希望  2009 年﹐我可以做出成績    ...! 不過老公  好錫 我...佢 叫我 比張 List 佢﹐寫低 我想   要o既野 !!~...^^...老公返  去 21日﹐

依 21 日一定 會  過得好  慢...好慢!!~... 我其實 真係好想  返去 shopping..買好多好多   鞋!!~

聽日又無  啦啦 43 度啦﹐真係唔知道點   過?? 究竟 夏天完   未呀 ?? 真係頂 唔順  啦!!~ 咁熱﹐又唔想  開住部  電腦 ~~ 更加唔  想出去﹐

所以 熱﹐就係 留係屋企  ...悶爆 !!~ Katy 終於 知道  o左佢想知道 o既事實 啦...希望對 佢o黎講﹐會係件好事﹐一個新 開始...需然﹐佢 做唔到

我表 嫂...但係依家   就 做 o左我好 姐妹 !!~ ...所以我其實都    真係想返去  見 o下 Angel...Katy...Ah Be...~....i miss all those girls talk!!~..and shopping!!~

I miss you all..~...goodnight!!~...

 



2009 年 1 月 24 日  星期六   晴天


*..怎麼 辦??..* 疑惑 分類: 未分類

我應該  回去 嗎 ?? 比著以前  一知道可以回去   ﹐我一定會二話不     說就 say YES!!!...但係今 次 ...我竟然  猶疑 !!!...當然﹐我心裡面係   非常 想

回去 啦﹐因為返到去 可以 shopping...可以  見到我 o既好姐妹  Angel...ah bee..~...如果 返  去的話﹐我今年  就可以 親手送禮物比     Angel...咁就唔

需要好似  往年 咁..寄返去 啦...~ 同埋如果返去   ﹐我就可以親自    帶返我想帶   o既o野返o黎﹐唔洗怕帶  溜... 同埋返去  ...可以買勁多鞋./  ...hehehe

咁...點算好  呢???....ohh...返唔返  去依件事 ...暫時仲係一個    迷 !!!!~..

...依家時間唔   算夜...但係就只  係得返我  對住部  電腦....因為老公已經   訓o左﹐我明白 老公   每一日都好累   !!~...但係 我真係已經好   多個

鐘無見到  佢啦....而每一晚...佢 就只係  陪我幾個   鐘...佢就累到可以即刻     訓著 !!! 但係依o的說話我又可以   同邊 個講 ?? 我唔可以唔明白事理      ﹐

但係 另一方面﹐又想老公陪多我    一陣 !!!...有時太早﹐自己又未訓得   著...所以就變  o左得自己係到坐﹐自己對住部電腦

ohh...nth laa..都只係想  o係 blog blog 到 宣泄 o下~~..希望令自己舒服    o的!!!...

聽日係媽  咪 生日...Happy Birthday~~

 



2009 年 1 月 22 日  星期四   酷熱


*..豬 B 已經溶 掉了 ..* 自滿 分類: 未分類

實在 係太熱   啦...本小姐  實在已經   受 不了  啦...究竟 仲 要 熱多幾多日   呀??? ...今日 媽  咪預 祝 生 日....我同老公送o左個 手袋比   媽咪﹐同埋

出乎意料  地...今次個  蛋糕 整得 好 靚﹐同埋好好味   !!!~....依幾日同  老公 搵o左好多  nds games 玩...hehe~...我家陣玩緊   個超好玩 o既...叫做

Let's play - fashion designer!!~...hehe...正正正  ...有 4 粒星 !!! 就o黎農曆新年 啦...希望 新o既一年可以事事順     利啦!! 2008 年無返 香港﹐見唔到

Angel...ah be...rico...阿彩...Kayan~~...ohh..i miss you all...!!~...有o的友誼  真係得來不  易...!!!~ 

其實依排都   有o的事令到  我唔 係咁開心....係因 為我同我一位好朋友之間      出現 o左小小問題 ...出現 o左誤會  !!! 解決 o左未 ? 其實 我都唔  清楚...

依家真貴而又經  得 起考驗 o既友誼 真係買小 見  小...所以....唯有希望   唔開心  o既事﹐會儘快  過去..~~

ohh...累累 啦...~...goodnite to me!!!