
我應該 回去 嗎 ?? 比著以前 一知道可以回去 ﹐我一定會二話不 說就 say YES!!!...但係今 次 ...我竟然 猶疑 !!!...當然﹐我心裡面係 非常 想
回去 啦﹐因為返到去 可以 shopping...可以 見到我 o既好姐妹 Angel...ah bee..~...如果 返 去的話﹐我今年 就可以 親手送禮物比 Angel...咁就唔
需要好似 往年 咁..寄返去 啦...~ 同埋如果返去 ﹐我就可以親自 帶返我想帶 o既o野返o黎﹐唔洗怕帶 溜... 同埋返去 ...可以買勁多鞋./ ...hehehe
咁...點算好 呢???....ohh...返唔返 去依件事 ...暫時仲係一個 迷 !!!!~..
  ...依家時間唔 算夜...但係就只 係得返我 對住部 電腦....因為老公已經 訓o左﹐我明白 老公 每一日都好累 !!~...但係 我真係已經好 多個
鐘無見到 佢啦....而每一晚...佢 就只係 陪我幾個 鐘...佢就累到可以即刻 訓著 !!! 但係依o的說話我又可以 同邊 個講 ?? 我唔可以唔明白事理 ﹐
但係 另一方面﹐又想老公陪多我 一陣 !!!...有時太早﹐自己又未訓得 著...所以就變 o左得自己係到坐﹐自己對住部電腦
ohh...nth laa..都只係想 o係 blog blog 到 宣泄 o下~~..希望令自己舒服 o的!!!...

聽日係媽 咪 生日...Happy Birthday~~


|