

第二日 啦﹐日子依然 漫長...其實 真係已經 好累 ~~ 但真係無 辦法入 睡 !!! 我知道 你一定感受 唔到 我o既感受﹐因為你o既一切 都係你身邊﹐而我﹐明天
過後﹐就只有 我一個 !!~...3 星期 對你o黎講﹐可能一 o的都唔長 ﹐但係對我o黎講﹐就好似 3 年咁 耐~~...又有邊 個會明白 ~~...當每個人 都過 得精彩 著o既時候﹐
我卻在黑暗 中 生活....你又知道 嗎??? 由尋 晚我就已經 知道﹐你 無理到我 ....我相信未來 o既 20 日亦都會 一樣....因為唔同係依 到﹐你 依 3 星期已經 唔
需要 我﹐你 回來o既時候﹐會同 你 回去之前一樣 嗎??? 係你唔需要我 o既同時 ....我依然活 著係 回憶當 中...我笑自己係 一個白痴 ....因為如果可以 像
別人一樣 的瀟灑﹐我就 唔洗好似 依家 咁辛苦 !!~... 每一刻 都問自己 ﹐今天 應該 點過 ...過了今天 ﹐明天 呢???
到目前 為止...依然 係房房 ﹐無出去 o既心情﹐亦無 出去 o既必要 ~~...尋晚開始﹐就好 似 2008 年..我剛剛 從香港 回來o既時候一樣 !!~...永遠 搵 唔到你﹐
就算依家已經有 你電話﹐我都知道 ﹐其實有同無都無 分別 ....因為你一樣 都係無時間分到比我 ...!!~ 所有就 只有我一個 面對 ...無人會明白 ﹐因為
別人只會 覺得我 傻 ...無用 !!!~....就好似尋 日移民 局個 miss call...我又怕唔知道人地 打o黎為咩 事?? 我又 要 等到 星期一 office hours o既時候 先打到 去
問咩事....已經好累 啦﹐兩 晚都無好好訓過 !!~....聽晚﹐mami & d 都返埋香港 ﹐我應該 點?? 3 個鐘時差﹐分別真係好 大 !!!!! 星期 2 返工﹐要自己 一個
回家﹐好耐都無試過 啦....感覺係 點??? 你話 3 星期唔 耐??? 我連 3 日都已經覺得太多 !!! 你 教我﹐我應該點 ??? 我知 道你覺得我同 你講o野﹐
冷言冷語 ﹐但係我都唔想 架...~...你地一走﹐就所有 o野都得我一個面對 ~~...我真係唔知道點好 ?? 好累好累 啦!!!

|