۞*..•*.. 譚生譚太 ..*•*..۞
*..Glamour之公主.. --你的分身怎麼緊貼著我 到底真係假的經已混和..*
sicadidas
暱稱: ~*.. 譚譚皇宮 ..*~
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
*..一週年紀念..*
*..懂了..*
*..熱..*
*..看透..*
*..健康無價..*
文章分類
全部 (125)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 115
今日人氣: 4
累積人氣: 1845
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 23 日  星期一   晴天


*..第四 天..* 傷心 分類: 未分類

今日好唔開心  ﹐因為 一個 壞消息 ...令到老公好   唔開心 !!!...但係又可以   點呢?? 會有 轉機   嗎 ?? 老公會明白   嗎 ??

我希望老公   真係明白﹐其實我都有   難 處....~ 但係點都   好...只要老公  開心﹐我都會儘量   遷就 !!~... 我真係好愛好愛   我老公~~~....

但係我今日   真係好唔開心﹐平時唔開心﹐老公都會係我身邊    ﹐聽我訴  苦...但係今日 ...就只有我自己一個     面對 !!!~...o個種 感覺...真係好 難受 !!!

仲有 17 日...~...應該 怎麼過??? 我真係好辛苦 ....~...我已經好努力    架 啦...~...

老公....希望 你會開心 返  !!!~....I love you~~

記住.......



2009 年 2 月 22 日  星期日   晴天


*..第三天 ..* 傷心 分類: 未分類

今天 晚上令我  更 加 寂寞......因為就連 mami & D 都返埋香港    啦~~...我真的已經  儘 量 控制 自己    o既情緒!!!~...因為我都明白 ﹐我唔開心 ﹐只會

令 mami & D 玩得唔放心   !!~...Mami 為我未來  o既 18 日準備 o左好多  o野﹐所以 我無  o野需要  擔心...真的非常 感動......thank you mami~~

其實我  真係好怕孤獨    同 寂寞 ...我知道係老公同     mami & D 回來之前﹐我會過得好辛苦    ....但係 無奈﹐日子真的依然  要 過...就算眼  淚 流乾﹐

日子亦依然要過    !!!~...我真係好掛  住老公 ...mami...D 呀 !!!~...一定  快o的返 o黎 啦....今晚去o左 胡同 食飯 ....不過感覺怪怪   ﹐因為上一次  去

胡 同 o既時候﹐老公依然在   我身旁 !!!~....

老公尋  晚同我講﹐佢 買o左兩件新衫衫   ....mmm..真係好期待快   o的見 到 o的 新 衫 衫~~....I miss you~~...

1....I love you...老公....Mami...D !!!!!



2009 年 2 月 21 日  星期六   晴天


*..第二天 ..* 傷心 分類: 未分類

  

第二日  啦﹐日子依然   漫長...其實 真係已經  好累 ~~ 但真係無 辦法入 睡 !!! 我知道 你一定感受  唔到 我o既感受﹐因為你o既一切 都係你身邊﹐而我﹐明天

過後﹐就只有  我一個  !!~...3 星期 對你o黎講﹐可能一 o的都唔長 ﹐但係對我o黎講﹐就好似  3 年咁 耐~~...又有邊  個會明白 ~~...當每個人 都過  得精彩  著o既時候﹐

我卻在黑暗   中 生活....你又知道  嗎??? 由尋 晚我就已經  知道﹐你 無理到我  ....我相信未來   o既 20 日亦都會   一樣....因為唔同係依   到﹐你 依 3 星期已經  唔

需要 我﹐你 回來o既時候﹐會同 你 回去之前一樣    嗎??? 係你唔需要我   o既同時 ....我依然活  著係 回憶當   中...我笑自己係   一個白痴  ....因為如果可以   像

別人一樣   的瀟灑﹐我就 唔洗好似    依家 咁辛苦  !!~... 每一刻 都問自己   ﹐今天 應該   點過 ...過了今天 ﹐明天 呢???

到目前 為止...依然 係房房  ﹐無出去 o既心情﹐亦無 出去  o既必要 ~~...尋晚開始﹐就好 似   2008 年..我剛剛  從香港  回來o既時候一樣   !!~...永遠 搵 唔到你﹐

就算依家已經有    你電話﹐我都知道 ﹐其實有同無都無    分別 ....因為你一樣 都係無時間分到比我      ...!!~ 所有就  只有我一個    面對 ...無人會明白   ﹐因為

別人只會  覺得我  傻 ...無用 !!!~....就好似尋  日移民  局個 miss call...我又怕唔知道人地     打o黎為咩 事?? 我又 要 等到  星期一 office hours o既時候 先打到   去

問咩事....已經好累  啦﹐兩 晚都無好好訓過    !!~....聽晚﹐mami & d 都返埋香港  ﹐我應該  點?? 3 個鐘時差﹐分別真係好 大  !!!!! 星期  2 返工﹐要自己 一個

回家﹐好耐都無試過    啦....感覺係  點??? 你話 3 星期唔  耐??? 我連 3 日都已經覺得太多     !!! 你 教我﹐我應該點  ??? 我知 道你覺得我同  你講o野﹐

冷言冷語 ﹐但係我都唔想    架...~...你地一走﹐就所有 o野都得我一個面對     ~~...我真係唔知道點好    ?? 好累好累   啦!!!



2009 年 2 月 20 日  星期五   晴天


*..第一天 ..* 傷心 分類: 未分類

老公返  到香港﹐打o左比我﹐我又忍 唔住我    o的 眼淚...老公話...幾星期 o姐﹐好 快~...我都希望可以    過得 快 o的~~

老公 話返到   香港﹐覺得 香港好   細 ...變o左 Mini-house!!! 老公問我  食o左o野未﹐我唔餓﹐亦無胃口 !!!~...我好 好掛 住老公 !!!

老公話  今日會  去買鞋  ~~...^^...我都 想老公   玩得開心 ...但係我 真係好掛住  老公...我都控制唔到   自己o的眼 淚...~

頭先 汁好  o左前兩日夾   o既公仔....間房真係越 o黎越 多o野...我同老公  講﹐應該 又要睇  o下有 咩唔要...~~...因為老公返  o黎之後﹐又會多  o左o野 !!

老公 話  尋 晚坐得好辛苦   ~~...又訓 唔到 ﹐又無食到   飛 機 餐.....老公同我 一樣﹐一樣 咁 怕 搭飛機  ~~ 遲o的老公 返  o黎﹐又要 捱多 9 個 鐘 !!!

依家 先 o岩o岩下午  ...都唔知道  今日點  過~~... 預料 之中.....我都 知 道﹐無老公係  身邊時間  一定 過  得好 慢  ~~ 我唔想出去   廳﹐好似 靜係想收  埋自己

係房 到 咁!!! 間 房週圍   都係老公  o既相...想每刻都 可以見  到老公 !!!~ 訓晚老公 唔係身邊.......無老公訓   覺 o的 Zzzzz 聲﹐原來 會  好唔習慣 ....尋晚

無幫老公 抓頭 ...都好唔  習慣....每日老公食   lunch 都會打比   我﹐但係 依  21 日就無  啦~~  今日開始   計﹐仲有 21 日....好辛苦﹐好辛苦 !!~

累 啦....bye bye..老公﹐多謝 你 !!!



2009 年 2 月 19 日  星期四   晴天


*..傷心得很 ..* 傷心 分類: 未分類

 

依家 o既心情﹐傷心得非常   !!...老公同我講  ﹐3 個 星期  jar ma...21 日好快 過   !!!...但係 獨自  咁過 21日﹐實在 太漫長   啦~~...所以﹐唯有同自己講  ﹐

希望 快  o的開學  啦....因為開學o個個星期 ﹐老公就  返到 啦!!! 從未試過    期待著 返學....今次可能係   第一次 !!! 我真係好希望老公今次     返到去會乖乖    ...

佢乖﹐我都會好乖   ...努力做  o野﹐汁好房  房等 老公返 o黎 !!! 尋日同老公去夾公仔   ﹐已經用 o左好多  錢....今日...又再 紐 計 要去﹐老公依然陪   我去﹐

夾o左好耐都夾   唔到 ...老公依然繼續    比我 夾....同老公一齊玩  ﹐真係好 開心 ...好幸福 ~~..依兩日 老  公陪 住我﹐每一秒都好幸福  ﹐我知道有  時﹐

我脾氣  真係好差 ....我知道 老公   已經 儘量  就我架  啦~~..老公都係  一個 脾氣  大o既人....所以我  知道老公  對 我都儘量   忍讓!!!!...Thank you~~...

也許 我唔  係一個  堅強o既人﹐但係我都  算係 一個   幾好 彩....傻人有 傻福o既人 !!! 依兩 日用  o左好多錢  ﹐靜係夾 公仔   就已經 真係有 o的過份...需然﹐

收穫 都算  係咁啦!!!~ 真係要好好  汁間 房﹐如果唔 係根本   唔夠 地方放  咁多o野 !!!~.....依個 moment...老公 已經差   唔多上  o左一個鐘   頭 機  啦...唔知道 老公

訓唔 訓  到 呢??? 如果 訓  唔到﹐咁 老公 打機  PSP 定聽  緊歌 歌呢?? ....我真係好 掛住   老公~~...老公 ...多謝 你錫我...多謝 你 寵 我....

~~...I look forward for your return....with Mami and D~~...I love you...~~