
聽日老公先放假 ...hehe~..做咩好呢?? 今日老公好忙 ...累傻啦﹐累傻啦 ~~...今日加 o左個新 Hello Kitty 廉廉係房門口 ..
掛o左係士多 o卑梨廉廉前面 !! 係房門口多個廉廉 ...感覺上﹐Privacy 更多 ...hehe~ 尋日自己整 o做 Bling Bling 指甲
~~...超多閃閃石 .. 今日 幫 Bling Bling blog 裝身﹐不過依然仲有好多地方可以汁 ..但係慢慢 啦~...家陣個腦實實地 ﹐
未有新 idea!!~ 今日開始個 Bling Bling blog 可以再 Bling Bling 多o的 啦﹐因為我係之前個 blog 到貼返 o的 Bling
Bling o野過 o黎.hehe!!...ohh..真係超激氣 ...我真係就 o黎頂唔順架 啦...o的人真係..都咁大啦﹐都仲唔化 ~~...ohh~..
..唔想提 啦..還惦 我點講﹐都係 佢地o岩架 啦...老佛爺﹐佢 大 Q 哂 !!! 不過都靜係對我 o姐...對住 o個個 si-ta 賓o妹表姐 ...
哈﹐不知幾好聲好氣﹐﹐真係犀利犀利 ...佩服佩服 !!!~ 
前日﹐終於有機會戴老公副新太陽眼鏡 ...因為太陽叔叔 終於肯出 o黎..only 出o左o黎一陣 ~..hehe..ohh 超型 ..超八
婆 !!! 呵呵呵 ~~ 老公就生日 ...但係仲未 諗到送 咩生日禮物 ..oh~ 真係頭到爆 !!!...
老公今日都問得好 ...聽日叫唔叫老佛爺去 飲茶好 呢?? 叫..自己又唔順氣 ..唔叫﹐分分鐘隨時有氣受 ... 我地依 o的
小宮女 ..小公公 ...邊敢對 佢地不敬呀 ?? 嚴命長 咩??...前幾日 終於睇 o左 "我的最愛 " 同 "破事兒 "...我的最愛 就真係幾
okay...不過套 破事兒就 ...非常麻麻 ...超無聊 !!~...幾個故事都唔緊要 ..但係 o的故事全部都係 幾分鐘 咁制 ...搞到套戲 ﹐
好似紀 錄片咁..但係最衰 佢又唔係 真係紀 錄 片...所以 真係超差 !!~ 尋日聽聽 o下首歌 ..原來 真係幾好聽 !!...送上歌詞 !!
我不信愛人離開竟可變密友 ...我早有滿城朋友代 你 聚 頭
像情人 溫柔 ...怕無端牽動我 ...無謂要放未放手
我恐怕友情逃不出戀愛毒 咒...再嬉笑也難忘記 為你怎樣 淚 流
和舊愛人親近 怎獲救 ...饒恕我受 夠 
|