۞*..•*.. 譚生譚太 ..*•*..۞
*..Glamour之公主.. --你的分身怎麼緊貼著我 到底真係假的經已混和..*
sicadidas
暱稱: ~*.. 譚譚皇宮 ..*~
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
*..一週年紀念..*
*..懂了..*
*..熱..*
*..看透..*
*..健康無價..*
文章分類
全部 (125)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 115
今日人氣: 2
累積人氣: 1843
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 7 日  星期三   陰天


*..放假 ..* 滿足 分類: 未分類

mmm...今日有 咩節目呢?? well..星期 3...都係不外 乎要去  飲茶!!!~ 不過希望  夜晚o既節目可以 豐富o的 啦...希望唔好

要陪 o的大帝打牌 啦...!!~ mm..今日去 唔去剪頭髮好 呢??? 定係遲 o的先剪呢?? 幾時染頭髮好 呢?? 因為我已經 諗好今次

染咩顏色啦....呵呵 ~~ 老公聽日考 test...加油 噢!!!~ Bling Bling 房再貼多o左相相啦...hehe~~

尋日返工﹐突然得知﹐個老闆娘下星期 去 Sydney..仲話去o左唔返...呵呵!!!...o個一刻知道 o既時候﹐真係強忍住內心o既

歡笑...!!~ 唔知道佢走o左之後﹐工作o既地方會唔會 relax o的...多o的自然 o既空氣呢?? ohh..好期待呀 !!!

前兩 晚同 Devil...Haz..Rico chat...哈哈...好耐無大家一齊  chat 啦...Haz 八o左好o野同我地分享!!!...原來香港 有兩個傻婆

為o左一個唔係香港 o既 Devil 爭風吃醋 !! aii...真係煩.!~~ Devil 自己就話兩個 都唔o岩啦...不過我相信 o個兩位小姐都一定  會係

佢地自己當中爭出結果  架啦...well..all i can say is...good luck laa...!!~ 不過唔好煩到我地就得  啦... 係 Rico 口中知道﹐原來

Wendee 埋返堆...but...係埋o左班八公八婆 堆...ohh..何必呢?? 咁做﹐咪更加黑人憎 !!! aii...都唔知道可以 講 咩好啦~...總之大家

都記住要 笑 多 o的啦...hehe...

..ohh...唔知道 Katy 依排點呢?? 希望佢已經諗通o左啦...唔好再為表哥而 傷心 !!!...

尋晚老公超 cute~...hehe...不過秘密 ...老公自己都未知道架  !!~...一陣等佢放工先話比佢知道啦!!~..hehe...

之前所有o既頒獎典禮..真係睇到又悲又喜 !!!...總之...容祖祖 ---> 加油呀 !!!!....

誰在背後 拼命地追趕著我嗎   何事腳下每步路都有汗跌下

持續了十里腎上線分泌還在加   ..喘氣吧



2009 年 1 月 1 日  星期四   驟雨


*..新年快樂 ..* 愉快 分類: 未分類

可爱小图标(图片8)..Happy New Year..可爱小图标(图片8)

ohh..ohh...真係新一年﹐新開始..~..之前幾個月﹐真係差o的就完全放棄依  個 blog..因為之前常 常 login 唔到...就算o的

friend login 到﹐就係我偏偏唔 得...但係今日...一試...就 okay..!!!~ 哈哈﹐真係開心 !!!~ 真係要大叫 ...親愛的 Blog Blog...好

掛住你呀 !!!~...hehe~...祝大家 2009 年﹐萬事如意 ...心想事成...身體健康 !!!

今日老公有 得放假﹐but...老公要同 公司食 lunch...而我呢...就悶爆...why why why?? 哈哈!!!~...而尋晚...上年o既最後一晚 ..ohh..

真係難忘﹐難忘到﹐差o的連 dinner 都無得食!!! 嘩嘩..太耐無寫 ...大把o野講添..呵呵~~ 之前老公買 o左 Chanel sunglassess..well..

hehe~..本來我都想買﹐but 最後﹐買o左銀包 instead!!! 黑色外表..白色 Logo..hot pink o既內涵!!..hehe~...老公家陣用 緊  N96..oh...

畫面超 靚靚!!! 我用 N95..大家都係 500萬 pixel..but...N96 快好多...靚好多!!...最正o既係﹐個 picpic 來電﹐超大﹐依樣係我 o既至愛!!

D 呢就用 I-phone..but..超麻煩﹐i don't like 囉..但係...影相都真係幾 okay~~ well..我呢...本來就換 o左用 E71 o既..but..係到出﹐無

中文...so..我都係比 Mami 用算啦..!~ 我用返 N95 啦...~...都算係一部我用得最耐  o既手機 !!~

ohh~..今年無返去﹐今年無得見 Angel..ohh..慘慘啦...超掛住佢!!!~ 可惜可惜 !!..尋日同八婆 同埋阿 Wing 一齊去o左影 2008 年最後

一張 sticker picpic..hehe~...超正!!!...我依幾日 突然覺得...有個 friend...(best 友)..原來真係唔係好 o岩自己 !!~..因為依個人都幾假 ~~...

唔惦唔惦...因為別人o既分析...令我覺得依個人﹐都係o的有口話人﹐無口話自己o既人..!!~ 仲要覺得自己 好 了不起 ....!! 要求依樣﹐

要求o個樣﹐但係又無咁o既 quali...ohh...所以...阿 Haz 話...o個個 best 友﹐可以轉為 bad 友...哈哈 !!~ 依排汁房房呢﹐都汁得唔錯﹐

但係每次汁好﹐老公又好快同我整返亂  ...真係 oh my god!!~... ohh...唔寫住 啦...



2008 年 9 月 13 日  星期六   晴天


~..可愛的 你 ..~ 分類: 未分類

嘩~ 好耐無寫  blog 啦...依排多節目 ﹐所以無 咩時間寫﹐有時間 o既時候都好累  啦~..Daddy 就o黎生日﹐我同老公送  o左部

電視比  daddy...我知道  daddy 好開心 !!~..多謝 你啊 老公 !!!~ ohh..咁耐無寫﹐好多 o野 review o下先 ~~...

上星期  1 晚﹐我同老公  去o左 Twiggy 到 諗住打 牌打通宵  ..哈哈﹐點知道 ...竟然有抬就   無麻 雀  !!~...ohh..超無奈 !!~ 不

過 o個晚都成 晚 無訓 ...玩 pair 牌...玩到  5 點半到﹐我地就搭車返屋企    啦...因為星期  2 有 BBQ...ohh..我地 諗住去 沙灘

玩﹐點知道 o個日太陽叔叔無   咩出現過  ~ ..ohh..o個日超無  mood 囉﹐BBQ 完﹐成班人 返我屋企   o既時候﹐o個班人就開

o左兩抬麻雀  ...頂﹐悶到我 傻~...咁我咪 同 Twiggy 唱 K 囉﹐將首友誼第一   改哂歌詞  !! 哈哈 ~.. 跟住  呢﹐星期  3 就同老公

同八婆一齊去睇    apartment...夜晚就同  Stella 姨食飯  ~ ohh...悶爆 !!~..o個日老公仲勁黑   ﹐週圍撞到  o的同事﹐連夜

晚食食 o下飯 o既時候﹐無啦啦 竟然﹐佢 o的同事都去  o左同一間食飯   !!! 星期  4 呢我地就去  o左睇戲 ﹐睇 o做 Mummy 3,

套戲麻麻地   啦...因為實在太誇張   啦...都係  Mummy 1 and 2 好睇 o的 !!~ 尋晚呢﹐就好  free o既﹐因為無出去﹐不過實在

太累 啦﹐所以無寫   blog~..ohh.~..Rachel send o左個  e-mail 比我﹐佢 男朋友終於正式    同佢求 婚 啦﹐真係超  sweet..

搵日真係要去 哂相 ...好耐無 哂相 啦﹐o個日 BBQ 都影 o左好多 靚靚 相 ..hehe~ 尋晚知道 清楚...不過 今 次  真係 nonono﹐

所以 我知道  老公好放心  ~~ anyways...心情唔太好  ...888



2008 年 8 月 31 日  星期日   晴天


~..生日快樂 ..~ 熱情 分類: 未分類

老公 baby~...Happy Birthday!!!

..1        1..

祝 你身體健康  ...笑口常開  ...越 o黎越 靚 !!~..hehe..今年生日 ﹐需然 森森  哥佢地唔係 你身邊﹐不過 你有我 啊 麻...希望 你

都依然會過得開開心心     啦 !!!~ Honey..I love you!!! 今晚o個兩個  cake cake 唔知道  你會唔會鐘意  呢??...o的字字好有

意思架 ~...呵呵 !! 張 card card 都好有心機整架   ...本來 呢﹐就唔 諗住用黑色  o既﹐不過我知道  你 鐘意黑色 ﹐所以就用黑色

啦...張 card 整o左好耐架  啦...日日整小小   咁啦...希望張  card card 可以一日比一日   靚 啊 麻 !!..hehe~ well...唔知道  你

鐘唔鐘意  份禮物 呢?? 本來我唔係買依   份架...不過因 為原來未出  ...而已經有  o既...又唔 o岩 size..所以就買  o左依樣  啦~

依樣係新  款...希望 你 like 啦~.. 本來又 諗住買 另外一款 o既...因為我知道 你 幾 like multicolor..hehe~ 總之如果  你真係鐘

意﹐我就開心架   啦 !!..hehe~ 希望媽  咪送比 你份 禮物﹐你 都真係鐘意  啦!!~

老公﹐錫哂 你...啜啜啜  !!..老公﹐多謝 你永遠都係我最好   o既 聆聽者 ..~ 需然 你 都成日話我  ..不過我知道  你係為我好 o既﹐

所以就算我發   你 脾氣 ..都只不過係  o個一刻架  jar~..^^.. 老公 ...送幾句歌詞比   你啦 !~@

~~..Happy Birthday...I love you..~~

 沿途共抱擁    看幸福彩虹    殘酷世界裡  也是場美夢

漫游緊握的手不放鬆      迴腸蕩氣   刻骨銘心中

期望將閃閃鑽石的山頭       回贈我愛侶    美麗如果天后

在停車一刻不要走     長留獨有   車廂裡一個宇宙    



2008 年 8 月 25 日  星期一   寒冷


~..活著有 你多好 ..~ 分類: 未分類

聽日老公先放假   ...hehe~..做咩好呢?? 今日老公好忙  ...累傻啦﹐累傻啦 ~~...今日加 o左個新  Hello Kitty 廉廉係房門口   ..

掛o左係士多 o卑梨廉廉前面   !! 係房門口多個廉廉    ...感覺上﹐Privacy 更多 ...hehe~ 尋日自己整  o做 Bling Bling 指甲

~~...超多閃閃石  .. 今日 幫 Bling Bling blog 裝身﹐不過依然仲有好多地方可以汁      ..但係慢慢  啦~...家陣個腦實實地   ﹐

未有新  idea!!~ 今日開始個   Bling Bling blog 可以再  Bling Bling 多o的 啦﹐因為我係之前個   blog 到貼返 o的 Bling

Bling o野過 o黎.hehe!!...ohh..真係超激氣  ...我真係就 o黎頂唔順架  啦...o的人真係..都咁大啦﹐都仲唔化  ~~...ohh~..

..唔想提 啦..還惦 我點講﹐都係 佢地o岩架 啦...老佛爺﹐佢 大 Q 哂 !!! 不過都靜係對我   o姐...對住 o個個 si-ta 賓o妹表姐 ...

哈﹐不知幾好聲好氣﹐﹐真係犀利犀利   ...佩服佩服  !!!~

前日﹐終於有機會戴老公副新太陽眼鏡       ...因為太陽叔叔  終於肯出  o黎..only 出o左o黎一陣 ~..hehe..ohh 超型 ..超八

婆 !!! 呵呵呵  ~~ 老公就生日  ...但係仲未  諗到送 咩生日禮物  ..oh~ 真係頭到爆  !!!...

老公今日都問得好    ...聽日叫唔叫老佛爺去    飲茶好 呢?? 叫..自己又唔順氣   ..唔叫﹐分分鐘隨時有氣受    ... 我地依  o的

小宮女 ..小公公 ...邊敢對 佢地不敬呀  ?? 嚴命長  咩??...前幾日 終於睇  o左 "我的最愛  " 同 "破事兒 "...我的最愛  就真係幾

okay...不過套 破事兒就   ...非常麻麻  ...超無聊 !!~...幾個故事都唔緊要    ..但係 o的故事全部都係   幾分鐘 咁制 ...搞到套戲 ﹐

好似紀  錄片咁..但係最衰  佢又唔係  真係紀 錄 片...所以 真係超差 !!~ 尋日聽聽  o下首歌 ..原來 真係幾好聽  !!...送上歌詞  !!

我不信愛人離開竟可變密友      ...我早有滿城朋友代    你 聚 頭

像情人  溫柔 ...怕無端牽動我   ...無謂要放未放手  

我恐怕友情逃不出戀愛毒     咒...再嬉笑也難忘記    為你怎樣 淚 流

和舊愛人親近   怎獲救 ...饒恕我受  夠