۞*..•*.. 譚生譚太 ..*•*..۞
*..Glamour之公主.. --你的分身怎麼緊貼著我 到底真係假的經已混和..*
sicadidas
暱稱: ~*.. 譚譚皇宮 ..*~
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
*..一週年紀念..*
*..懂了..*
*..熱..*
*..看透..*
*..健康無價..*
文章分類
全部 (125)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 115
今日人氣: 0
累積人氣: 1826
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 17 日  星期五   清涼


*..多多公仔 ..* 分類: 未分類

依幾日 都幾凍  !!~...前幾日自己係到整指甲      ....好耐無癡石石    啦...hehe~...不過今次都唔算     癡 o左好多  !!~...

..   ..

星期 3...老公陪我同   阿 WIng 又再次去夾公    仔!!~...今次收穫唔算好多﹐ 不過都算唔   錯...因為我終於夾到兩隻之前一直都夾        唔到 o既公仔 !!~

o個兩 隻 公仔就係    Onsenmanju...第一隻就   夾o左一段時間先夾到     ....第二隻就夾   o左 3 o下就夾 到 啦!!!~..夾到 啡色同白色  ...hehe~ 之後夾到   3 隻

麵包超人裡面   o既 character...仲有夾  到o的小龜仔.. !!~ o的龜仔大部   份都係老公  夾o既 !!..hehe..不過阿  Wing o既收穫就麻麻   啦....今次 阿  Wing

得 3 隻龜仔 ...2 隻 hello kitty...但係  3 隻龜仔都係   我老公 幫 Wing Wing 夾o既﹐而其中一隻    hello kitty 係我幫 Wing Wing 夾o既...ohh~...o個日

Wing Wing o既運氣麻  麻 啦!!!~....我地要下次再努力     啦!!! 夾完之後﹐我又再同  阿 Wing 講o個句金句  ...hehe..就係﹐我夾到就一定比     你o既﹐

唔會好似  o的人 咁 !!~....呵呵  ~~~...今日好累﹐好眼 訓.....~...



2009 年 4 月 5 日  星期日   清涼


*..悶悶中 ..* 滿足 分類: 未分類

今 晚要去 個無聊   o既飯局 ...哈哈 ~~...今晚o既人﹐全部我都唔想見    o既 ~~ 今日超級勁悶    !!! 尋日同姑   姐 同王  BB 去夾公 仔﹐我幫佢夾齊

4 色 喬 巴~~...同埋一隻  啡色o既 TV Pig~~... 我都夾到隻   黃色o既 TV Pig...所以我  依家齊哂   4 色 TV Pig 啦...hehe~...依家夾公  仔o個到﹐ohh~..

佢地搬過  哂o的位﹐仲入o左o的銀 色夾  o既公仔機﹐o個o的銀色機﹐根本無  咩可能比我地可以    夾到﹐因為o個款夾﹐又快﹐Fing 得有 勁....OMG...~...

我相信 o個到 可能會   越o黎越小人去   ~...因為改革得太過   份 啦....不過 佢地入 o左o的新貼  紙 相機....尋日都有影  ....o個部都幾好   玩 ~...

搵日同老公去   影先...hehe~

妖..~ ...o的人又  change 老公 o的假 囉...~...痴線架  !!! 講 明 o左要放  例 3....咩叫例 3 呀?? 例 3 o既意思係要  例假  放星期  3 呀 ~...係好簡單  o既

中文﹐乜 真係咁難明 咩??? its simple chinese, okay?? 搞到我連寫   blog o既心情都無  埋 !!!...S*&*(%



2009 年 3 月 29 日  星期日   晴天


*..想念朋友 ..* 滿足 分類: 未分類

 尋日打比   Angel..ohh...佢 行緊 CWB...ohh..~...我o岩o岩返去 o既時候﹐都無行到   ~~...好想行好想行呀    !!!!.. 超掛住   Angel..Katy..Devil..Rico..

之前同  Katy 超開心  啦...夜o麻o麻我地  仲周街行買   o野 食....佢又陪 我 shopping..傾心事.....~..ohh...需然 佢 已經 同表哥分   o左手...不過同我

依然係好  姊妹 !!~...呵呵 !!~ 今次 返  去﹐Angel 送我比我  o既禮物 ...依然係好特別    的...亦都依然有我最喜愛      o既 Monchhichi~~...

Angel 送比 我 o既 Monchhichi...--->    ....hehe thank you~~

ohh..~..o的 assignments 依然 ....未有 頭  緒....點算好  呢 ??? mm...不過 聽日 o既 driving lesson 轉o左星期  3...so..我聽日仲有成日時間去      做

assignments...hehe~...按此在新窗口浏览图片....oh...~..so 煩 ~...今個 星期  3 我同老公  出唔出  去好 呢 ??? 今個星期   3 朝 mami 要返 工....umm...不如又

 約阿  Wing 去...hehe...夾公仔 ??? 不過一定   又比老公  話....我依 家得返星期    3 同老公去   街 街...如果連  星期  3 都無得出去   o既話...ohh~...即係又 無無聊  聊

過 o左一日難得   o既 假 期....~...ohh......點好 呢﹐點好 呢 ?? mm...Godiva Chocolatier...食唔食好  呢 ?? hehe~...



2009 年 3 月 28 日  星期六   晴天


*..多多 assignments..* 滿足 分類: 未分類

hehe~..星期  3 同阿 Wing 去o左夾 公仔....超利害 ~~...竟然比我夾到    兩隻 Rilakkuma...需然 o個日 o既收穫就只  有兩隻   Rilakkuma...不過 係大架﹐soo...算唔錯  啦~~

上次我夾到白色    o既...今次我夾埋   隻 啡色o既.....夾o既時候﹐我一 心 諗住用返上次   o既方法 ...就係 首先 要夾    到佢 調轉 先 ...所以我今  次夾 o既時候﹐就已經不停 

叫 ...."調轉....調轉.... "....哈哈...~...點知﹐阿 Wing 係我隔離﹐突然講  ....你咪  已經夾住  o左佢囉﹐仲 調咩 轉 姐????..哈哈.....最滿 足 o既係我 竟然一次就   已經 夾到 ...hehe~

之後 幫阿 Wing 夾到 隻白色  o既....一 夾 到之後﹐我就即刻同   阿 Wing 講....你 放心﹐我唔係好   似某 o的人咁~~...夾到﹐話比 你就一定比  你 o既 ...呵呵  !!!~...

小 Wing 明我講緊邊   個o既...right??? 呵呵呵  ~~.... 但係我始終都係夾唔      到隻 大   Mamegoma..~....

尋日好  勇敢...自己 一個   drive 去街口  接老公 ....hehe~......ohh~...下星期要交兩    份 assignments...~ 點算 ??....要努力  加油 ~ mm..老公開始返返工之後   ﹐

日日都  好忙...~ 好累...ohh~.... 終於睇  完 學警狙  擊 啦~...結局 都 okay...Laughing Sir..哈哈 ~~...

upload o的之前  去泰國  o既 相先 ~~...有張係  泰國  o既 水上市場 ...另一張係  o係 Pattaya 影o既~~... Pattaya o個個海  灘 真係好 靚 ~~

 



2009 年 3 月 23 日  星期一   清涼


*..第一 堂..* 滿足 分類: 未分類

今日係  學車 o既第一堂﹐好緊張﹐緊張 到尋   晚都訓得唔   好 ~~...老公亦都今日開始返返工       !!~....好彩前兩日  ﹐老公都  教過我 o的 Basic o野...所以 我對

自己今日  o既表現都   OK 滿意.....哈哈 ~~ 老公今個   星期 放星期  3...同 Mami 一樣....~...mm...期待著星期    3....

ohh..~...我 諗 我已經   addicted 啦...我好手痕  ...好想好想夾公    仔 ~~~...hehe~...不過老公一定唔    比....但係手仔  真係好痕~...hehe~...不如 星期   3 叫阿  WIng 去...

哈哈 ~~.... ohh~...前兩日阿   Wing 唔開心﹐需然未知道實情係     為 咩事....不過希望  佢快 o的開心返   啦!!! hehe~...我相信如果   身邊 o既朋友開開心   心﹐我亦都可以

開開心 心 ~~....但願如此   吧 ~~~...聽日要返  工 啦 ...又要早 起身...ohh...好慘 !!~....不過都要努力  ﹐加油  !!!~... 前幾日同老公睇    o左保衛  奇俠 ...ohh...真係比香港  個

廣告 呃 o左...總之套戲係爆悶架     啦~~~....老公睇到訓    著o左 !!~..hehe~....仲 訓 到   Zzz 聲 !!!!

mmm..等我放  o的我地  o的狗 狗 o既相先 ~~..