۞*..•*.. 譚生譚太 ..*•*..۞
*..Glamour之公主.. --你的分身怎麼緊貼著我 到底真係假的經已混和..*
sicadidas
暱稱: ~*.. 譚譚皇宮 ..*~
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
*..一週年紀念..*
*..懂了..*
*..熱..*
*..看透..*
*..健康無價..*
文章分類
全部 (125)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 115
今日人氣: 0
累積人氣: 1828
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 14 日  星期日   寒冷


*..新新的..* 疑惑 分類: 未分類

好耐無寫blog 啦..~.hehe~...當然要update下依排o既收穫啦..~..不過有o的依然未影..hehe~...各位親友﹐o個對monchhichi 唔係夾架...

係我..大姑拉..o羅返過o黎比我架..hahaha!! 老公終於拍到佢想要o既大雞雞啦~..不過上次見到有粉紅色headphone o個隻

好似cute o的~豆腐多o左兩位新成員..hehe~...房間多o左好多鬆弛雄成員...同埋夾o左兩隻叫做Usaru o既小傢伙~ 其實唔係話

非常鐘意﹐不過聽o個個店員講話有粉紅色o既咪夾o下啦...ohh..有點浪費吧~ 呵呵..

各位親友..-- devil..rico..chloe..jok..etc..你地係唔係玩野..唔見我寫blog﹐就連言都唔留?? 我爆angry..hahaha..驚未?

ohh..老公話iphone...點好呢?? 期待期待..~..同埋遲o的有溫暖牌頸巾用..hehe~..thx 奶奶媽咪..電腦整好...但係..oh~

功課好煩﹐超難...~..

          



2009 年 5 月 30 日  星期六   晴天


*..真的如此 嗎 ?..* 疑惑 分類: 未分類

就是這樣  嗎?? 好累 啦~~...電腦 有毛病.. ...assignment 又依然  唔停....電腦 啊電腦 ﹐你 乖啦﹐就算 你要病﹐你等多一個   月先...比下面﹐好唔 好?

唔好我病﹐你 又病 !!~...

記得曾經有人同我講過      ...你要長大 啦﹐別人唔  會好似我  咁就哂 你...要學會  忍耐 ~~..當時聽到  o既時候﹐唔覺得  係咩o既一回事﹐但係

今日﹐我明白 啦....因為無人好似  你咁 ~~...但係又可以點    呢?? 路...已經選擇   啦....只可以  繼續走 !! 加油  吧

老公累  啦....今日 o既 blog..寫唔到  啦....good night



2009 年 5 月 22 日  星期五   寒冷


*..停不了的眼 淚 ..* 傷心 分類: 未分類

今日 去 o左 Ian Miller o既 Memorial Service ~....眼淚不停地流﹐控制也控制不   住 !!! 到依 家我都唔    敢相信 佢o既 離開 ~~

亦都唔相信我以後都唔機會再        見到 佢 ...腦海中﹐依然記得兩個幾星期前     ﹐Ian 返o黎學校探   我地 o既時候﹐佢 仲同我  地 講

Good Luck...~..I will never forget that day!~...o個日﹐佢 行o既時候成身都   震 ...但係 佢依然返去學校睇我     地...he was a great man,

great friend, best lecturer!!!...  I will miss him~....and he will forever stay in my heart !!~...Good Bye Ian~~....



2009 年 5 月 17 日  星期日   陰天


*..時間一樣不停地走 ..* 鬱悶 分類: 未分類

心情比那天   平伏...因為時間一樣不停    地走....~...May God bless Ian..!!~

尋日出去等老公放  工﹐又忍唔住   去玩 啦!!~....老公超累亦陪我去玩   啦....hehe!~ 尋日收穫唔多﹐但係就  好大 ...我地拍 o左隻 超巨o既 Rilakkuma..

同埋個   Hello Kitty 咕臣...其實無  諗住拍個 Hello Kitty 咕臣架﹐不過係個經理話比我      tips 我﹐叫我拍個  咕臣!!..hehe~..個經理話因 為佢尋

晚返 sydney 啦﹐所以走之前就送     個 big big tips 比我...hehe~...不過隻 大 Rilakkuma 就貴 o左o的...但係原來  買﹐都要 7000 Yen 一隻....所以....

都算有 so o既 !!!之後竟然 ...佢地放隻巨  雞上去部拍拍   機....不過 我同老公都知道     o岩o岩放上  去﹐一定 有排  拍 !!..所以最後都無拍  到 !!~....

ohh~..經理走 o左﹐去夾o既時候﹐就應該無  咁 so 啦 !!~...不過遲  o的有 機會  一定 會去  sydney o個間 搵佢 !!..hehe~

upload 埋星期  3 夾 o個 o的相 先 !!~...hehe~...終於夾埋粉紅色  o既 Onsenmanju 啦... 同埋  4 隻大 o既 Mamegoma..仲有o的 情人節細版 o既

Rilakkuma...~..hehe~...尋日去o左 shopping..買o左 Shu Uemura..hehe~

 

    

 



2009 年 5 月 15 日  星期五   陰天


*..To: Ian Miller..* 傷心 分類: 未分類

本來今日  諗住 upload o的星期  3 去夾公仔  o既相﹐但係 今日係傷心的   一天﹐所以今日唔會    upload 公仔 相住  ~~ ...

今日上堂  o既時候 得知 ....一位我好尊重﹐欣賞 o既 lecturer 係尋日過  o左身....聽 到 o既時候﹐11 位同學  都 沉 靜落 o黎...~每位女同學

都喊 ~~...人生真的很 無常...今年開  學o既時候﹐佢 仲好 地地....就算係幾個星期前知道      佢個病 翻 法.....佢 都無 事﹐點會發生得   咁突然 ??

依家﹐腦海中﹐不斷回憶   同 Ian 第一次見面   o既時候﹐Ian 係一個  堅強 o既人﹐係一個  就算有 病﹐都為每個學生著想   o既人 !!~...

願 Ian 到了天堂﹐開心地在  另外一個  地方生活  !!! 我會永遠   記得 你...~...懷念 你 ~...

係 Youtube﹐我搵到 Ian play guitar o既一段短片  ...~...同埋  Ian 有個  website..~...http://www.waxmusic.com/ianmiller.htm