
心情比那天 平伏...因為時間一樣不停 地走....~...May God bless Ian..!!~
尋日出去等老公放 工﹐又忍唔住 去玩 啦!!~....老公超累亦陪我去玩 啦....hehe!~ 尋日收穫唔多﹐但係就 好大 ...我地拍 o左隻 超巨o既 Rilakkuma..
同埋個 Hello Kitty 咕臣...其實無 諗住拍個 Hello Kitty 咕臣架﹐不過係個經理話比我 tips 我﹐叫我拍個 咕臣!!..hehe~..個經理話因 為佢尋
晚返 sydney 啦﹐所以走之前就送 個 big big tips 比我...hehe~...不過隻 大 Rilakkuma 就貴 o左o的...但係原來 買﹐都要 7000 Yen 一隻....所以....
都算有 so o既 !!!之後竟然 ...佢地放隻巨 雞上去部拍拍 機....不過 我同老公都知道 o岩o岩放上 去﹐一定 有排 拍 !!..所以最後都無拍 到 !!~....
ohh~..經理走 o左﹐去夾o既時候﹐就應該無 咁 so 啦 !!~...不過遲 o的有 機會 一定 會去 sydney o個間 搵佢 !!..hehe~
upload 埋星期 3 夾 o個 o的相 先 !!~...hehe~...終於夾埋粉紅色 o既 Onsenmanju 啦... 同埋 4 隻大 o既 Mamegoma..仲有o的 情人節細版 o既
Rilakkuma...~..hehe~...尋日去o左 shopping..買o左 Shu Uemura..hehe~


 |