近來忙到失去方寸…曾經一度懷疑自己患上「焦慮症」 哇.....我仲咁細… 近來發生的事…教曉我要溝通才能打破誤會…要我估估下實會亂諗野… 所以呢~plx tell me the true~^^ 因為我唔想再失去任何野… 請幫忙…只單憑我一個….好難去維持的… 但我會做好自己……做好自己…… 共勉
請原諒我
點解要再一次打沉我?
驚牙