我想去黑沙啊!
係咪有人廿六號結業?
我能否一JOIN。
一) 今日係學姐既畢業禮,成功搞喊左佢。
然後我好後悔,點解高中最後一個畢業典禮,唔買定花叫人送比自己?
真係人生一大遺憾。
二)今日去左染+剪,
個人覺得型過頭,畢竟好耐未剪過咁短,
加上略帶紫紅既呢個頭,真是太爽了。
三)連續食左兩日KFC,都咪話唔難頂!
四)我廿四號八點機,童軍仔廿六號見一見得唔得先!......(閱讀全文)
日前十分失落的心情,今天有些微反彈。
通識報告的完成令我感慨萬千,
所謂組長這回事不做為妙,尤其是共事的,年紀比你更大。
年紀小的多少還會帶點敬畏對嗎?真的會輕鬆一點。
然後去了食日本野,
都挺貴的,但海膽很正生蠔很正,而說真的,我最近吃東西都沒啥味了,
是不是因為今天早上七點才睡的關係?
還是說是因為我老是以為不吃東西等於減肥最後變成無味症?
啊,天啊!
可是我在FB上留言說:「等我再瘦多廿磅才叫我楊太…......(閱讀全文)