A dance 'round the Memory tree.

2010 年 2 月 2 日  星期二   晴天


Ring Ding Dong. 分類: 未分類

做咩咁夜都唔訓?

其實東搞搞,西搞搞,咁又就快三點。

唔係話一定要三點先訓,

不過,咁早訓又唔知做乜好,

因為會訓唔著。

 

壞習慣丫壞習慣。

 

成日睇番自己以前D相,

話大唔大,話細唔細咁,唯一變既係越黎越唔知似咩,

一個人要點樣定義自己?

走咩路,咩風格,咩叫SIMAN,

因為無規定,所以會迷惘,

當下,一切都顯得好唔真實。

而唯一使其變得真實既方法,係確信自己。

 

如果一切可以重來,或者一日就可以完成一生,

之所以人會有貪念,係因為會死。

無錯,人係會死,唔怕講我有寫過遺囑,

就係因為知道,所以先會珍惜一切,珍惜自己。

仲有咁多野未試未做,要好好把握。

於是,點解我而家會半夜三更寫BLOG呢?

我還真是他X的不知道為甚麼了呢。




2010 年 2 月 1 日  星期一   晴天


Copy from my Space.. 分類: 未分類

 今日真心忙,不過好高興。

 
首先點半,去左盛記食賣飛弗蘿白糕!多好吃啊!
今次食既係浩兄混醬版,唔係佢教我我都唔識咁食XD
WITH 佩儀&嘉敏,年少氣盛既佢地傻更更咁,
好正。
 
跟手番左個童軍,實在令我幾唔開心,
因為佢地心好散,紥旗架時間用太耐,
又唔幫手,不過我又唔係咩人,一番黎就鬧人又好似唔係幾好。
況且我都係想玩,其他野都係唔理住先......

(閱讀全文)



2010 年 1 月 23 日  星期六   晴天


可能係悶過頭… 分類: 未分類

人一離開得耐就咩都唔記得,

今日同個FD出去,發覺我唔係好識得點去買野,

發覺澳門好厄錢,發覺台灣買化妝好平,

發覺台灣越黎越好,好過澳門好多,

至少D人無咁兇神惡煞。

FD話,我就快變做台灣人,我唔否定亦唔承認,哈。

做台灣人都唔錯丫,

諗諗下,我想做既唔淨止係台灣人,或澳門人,或中國人。

嗯,都係留番要諗戈時先諗。

 

最近,講笑咁會同男朋友講結婚既野......

(閱讀全文)



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »


暱稱: SIMAN"_____(Rosetta)
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
瘋了瘋了。
2011-01-22
BYE~
難得
我跪求你地幫個忙T^T
» 日誌分類
全部 (25)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 44
今日人氣: 7
累積人氣: 569
» 站內搜索
RSS Feed