A dance 'round the Memory tree.

2010 年 1 月 9 日  星期六   晴天


作孽未完,心力交瘁。 鬱悶 分類: 未分類

現在時間係早上7點,

無窗,唔知出面有無出太陽?

不過以咁凍既天氣黎講,無咩可能LU,

洗既衫又試唔知幾時會乾。

 

話咁快,我又就快番黎。

19號既夜晚8點,抬頭望向天空,搞不好我在天上。

其實我好怕番屋企,雖然好想搵FD出黎玩AND食金隆(正!)

不過,可以返去代表又要離開,

咁倒不如唔走…

 

最近心情好差,報告多到嘔,

多數都係分組作業戈下令我難過。

或者我應該做好一D分配性既工作,但係,我唔想做LEADER AGAIN。

不過,我完全改變左睇法,

再有下次,LEADER一定要係我,

我唔想當自己想做好一件事既時候,人地仲要懶懶閒,

呢個時候,揀邊個同自己同組都係一個挑戰,

原來上大學既第一日,我已經錯左,

點解會識左一堆唔做野既人,搞到自己而家咁頻能?

真係諗唔明。

不過自己做有時候,我覺得好過分組,

畢竟可以做到一D我認為好既野出黎。

啊!我咩都唔知丫。

 

另外,人我又覺得好煩,

我唔想我對人好,人地淨係識利用我。WELL,好似唔可以講利用,

使用啦,岩D。

哇靠,考緊試嫁呀姐,你要我幫你整好部電腦玩GAME?

勁眼訓囉,之前輸出已經搞左我一日,

訓黎又要煩呢樣煩戈樣!我自己又有野要煩架呀姐!

係我到食完野又唔洗碗@@頂你個腩我出左錢洗埋菜煮埋你食仲要自己洗埋碗@@

當我老四丫!!!

D野我唔想食唔想買又暗示要我夾錢!!

我夾你個頭丫!

呢點唔知點解真係令我好嬲@@嬲到火屎啪啪聲OK?

 

嘩,突然好爽添。

但誠心誠意希望各位唔好學我(即係丫佩儀同丫刀疤輝,仲有新加左涼粉)

濠江好似已經考緊試,我呢邊都算係考試中既,

大學報告比考試多,都好既,唔使背野A__A

 

總之,大家要加油啦(即係丫佩儀同丫刀疤輝,仲有新加左涼粉)!

丫係喎,之前一直都買唔到野比你地,有咩想要留個言啦XD



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |


暱稱: SIMAN"_____(Rosetta)
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
瘋了瘋了。
2011-01-22
BYE~
難得
我跪求你地幫個忙T^T
» 日誌分類
全部 (25)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 44
今日人氣: 4
累積人氣: 566
» 站內搜索
RSS Feed