現在時間係早上7點,
無窗,唔知出面有無出太陽?
不過以咁凍既天氣黎講,無咩可能LU,
洗既衫又試唔知幾時會乾。
話咁快,我又就快番黎。
19號既夜晚8點,抬頭望向天空,搞不好我在天上。
其實我好怕番屋企,雖然好想搵FD出黎玩AND食金隆(正!)
不過,可以返去代表又要離開,
咁倒不如唔走…
最近心情好差,報告多到嘔,
多數都係分組作業戈下令我難過。
或者我應該做好一D分配性既工作,但係,我唔想做LEADER AGAIN。
不過,我完全改變左睇法,
再有下次,LEADER一定要係我,
我唔想當自己想做好一件事既時候,人地仲要懶懶閒,
呢個時候,揀邊個同自己同組都係一個挑戰,
原來上大學既第一日,我已經錯左,
點解會識左一堆唔做野既人,搞到自己而家咁頻能?
真係諗唔明。
不過自己做有時候,我覺得好過分組,
畢竟可以做到一D我認為好既野出黎。
啊!我咩都唔知丫。
另外,人我又覺得好煩,
我唔想我對人好,人地淨係識利用我。WELL,好似唔可以講利用,
使用啦,岩D。
哇靠,考緊試嫁呀姐,你要我幫你整好部電腦玩GAME?
勁眼訓囉,之前輸出已經搞左我一日,
訓黎又要煩呢樣煩戈樣!我自己又有野要煩架呀姐!
係我到食完野又唔洗碗@@頂你個腩我出左錢洗埋菜煮埋你食仲要自己洗埋碗@@
當我老四丫!!!
D野我唔想食唔想買又暗示要我夾錢!!
我夾你個頭丫!
呢點唔知點解真係令我好嬲@@嬲到火屎啪啪聲OK?
嘩,突然好爽添。
但誠心誠意希望各位唔好學我(即係丫佩儀同丫刀疤輝,仲有新加左涼粉)
濠江好似已經考緊試,我呢邊都算係考試中既,
大學報告比考試多,都好既,唔使背野A__A
總之,大家要加油啦(即係丫佩儀同丫刀疤輝,仲有新加左涼粉)!
丫係喎,之前一直都買唔到野比你地,有咩想要留個言啦XD
|