你既愛情係咩?
我唔知係咪因為年紀大,對愛情無咁多慾望或渴求。
有個人係身邊,得閒氹下我笑,識幫我拎下野,我都已經覺得唔錯。
但係最近,我成日會郁D發佢脾氣。
其實無人想發脾氣既係咪?
但我控制唔到,有時聽到佢講野,某D野同我個POINT好唔同,
咁我又會嘈下佢,
同佢講野戈時佢唔立即理我,我又係會好火,
見到佢同同學講野我又會火,
總之,有時候甚至佢笑我都會火。
咁好明顯係我錯啦,
但點解會咁既?做咩我會咁火呢?係咪因為太累導致機能失調以致情緒不穩呢?
應該睇中醫定西醫呢?
眼科定鐵打呢?
唔知鐵打醫唔醫到膊頭痛呢?
|