| siman1021 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2010 年 5 月 24 日 星期一  |
| 傷心。 |
分類: 未分類 |
我最近諗番起一個人,
我瘋狂地想搵番呢一個人。
但時隔太耐,
我諗都係無咩可能。
|
2010 年 5 月 23 日 星期日  |
| 唔訓 |
分類: 未分類 |
各位同學∼好似我咁,咁夜唔訓係不健康既行為, 千期唔好學我! |
2010 年 3 月 31 日 星期三  |
筆試PASS左!  |
分類: 未分類 |
嘩∼我好耐無黎哇。 咁既,我考車個筆試居然過左! 好鬼死彩丫好鬼好彩∼ 家陣我好高興同好開心! 但好鬼眼訓,尋晚訓得三個幾鐘, 真係好累好累! |
|
|
|