今天day off,難得杰有提議去元朗行街,聽落好crazy,其實有機會認識下香港也不錯!!!
免得成日好似大鄉理咁!!
首先,元朗俾我既感覺好似深圳.........
單車比汽車多.....哈哈哈
then,元朗真係好多嘢食啊....好似以日本及泰國嘢為最多!!!
我地行左幾個商場及街道,看了幾間日本餐廳....終於,我選擇左呢間....
金田日本料理-長壽司始創地
特級火山卷,原來有三件,食左兩件先想起要影相,超大件
日式炒什菜拉面,可自由選擇湯底
8吋長三文魚壽司,好抵食,$8件
8吋長鰻魚壽司,好好味
細蟹籽沙律,好大碗架,又超多蟹籽,我諗3至4人食都得
係咪睇到都覺得好好味呢???
我地呢一餐食到好飽好飽....杰仲話想扣喉!!!
雖然唔係好多嘢,不過份份都好似加大碼咁...又好味,唔可以話平,不過都算抵食架!!!
今日好開心!!! |