今日係返會計同女油
會計個呀sir見我地冇咩返應好唔高興禁
女油個呀sir一入利就見到個個都係到傾計
我從佢+眼神睇得出佢想屌鬼
點知佢一開口港野
我同錢仔係禁笑
條友一入利個樣好空旦港野雞仔聲
之後佢要我地分早活動
我同錢仔同2個坐係隔利+人一隊
比人big左出去同個呀sir港我地做果d野
今日小賤賤,崔,白利我當口食野
之後我叫左錢仔一齊利
之後食完野就返學
今日上中文
不過冇書冇得教
佢正係係到係禁港野
之後去食野
食緊野果時洛雨就等佢停左雨先走
今日我放左弓返到屋k打比錢仔
4點同佢一齊出左去
先去食左d野
之後去sogo買返d野我買左本寶錢仔就買左本寶同買左枝不
之後係學校出麵行利行去睇下有咩人係同我地一齊係返學
等到夠中就入去
第一日係上數學
教2次方程果d
之後又去食野
之後就返屋k
今日下就崔打利話去我到食野
之後得崔食左小小野小賤賤打電話叫左白一麡利佢就音左杯野
冇收佢到錢
正係食小小野唔收都得
之後走見到位龍
之後去左小賤賤個新屋到
今日見冇咩野做又得行就去左拿身份証點知去到佢收左
4點半就收= ="
好耐冇打過日記......
唔想打.....