今日肥俊打利叫踢波我話聽日星期日唔啦
之後小賤賤係msn叩我去踢波我以為係問我係唔係去柑仔果到
我答佢唔啦
之後呀崔打利叫踢波
之後去左田田得我地幾個玩3打3
踢到10點到都係去果奸野到食
之後我冇吹水就走左
今日小賤賤同柑仔都叫踢波
屋k開住冷氣正到個人好累好想訓
之後去左小賤賤果邊踢
頭果場個人好似集中唔到精神禁不過好在月踢月精神
之後呀朗果d利左
今日我地啦左呀龍過當
小賤賤問佢今日win左幾場
呀龍答佢: 我唔知,我正係知今日正係書左一場姐
幾串
之後又去左果奸茶餐廳到食野
食完就返屋k
今日小賤賤打利叫踢波
之後我同呀白一齊去我出之前買左個包食
禁岩上次果班大人都有利
同佢地踢左幾場之後哥得識果d又利左
同佢地踢左陣11點中先走
之後又去返上次果奸茶餐廳到食
我,呀白,小賤賤,呀崔4個人食下吹下禁就坐到12點幾之後就行返大街
係大街計續吹吹到2點到呀白就一個走先
我地3個月吹月精神油個人小事吹到國際大事之後又吹返踢波
吹到天光
日出+時候個天好正一都天光緊一麵中係夜晚
有個新朵叫4不像
今日4點到柑仔打比我叫我去踢波
之後小賤賤又叫我去踢波之後我正係去左小賤賤果邊
柑仔佢話我唔去唔夠人唔知有冇踢到
去到田田又係勁多人
第一場我同龍,布林,唔記得左佢叫咩名
之後龍同我港話佢覺得有我會win
佢對我好大其忘
之前我之係踢信景波唔係真係禁勁我其實好屎+炸
今日我訓到過左中一洛到去就比人馬
我放左弓返到屋k見到我個妹岩岩出街佢同我港生日快樂
返到屋k見到步nds入麵有張野入麵寫住:
牙哥-v-
生日快樂!
18old城人啦!
要生性做人!!xd
唔好買禁多名x xd
記得拎身份正xd
你呀妹
嘉麗上xd