| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 15 日 星期五  |
放鬆哂-3-  |
分類: 未分類 |
過埋今日 就算係考哂d重要既野.. 今日 試我要講好朋友 -- 最易..結果當然係^^ 放學就去左唱k. 唱得都幾high xd
|
2010 年 1 月 12 日 星期二  |
| omg! |
分類: 未分類 |
頂-_-! 比人捉件衫- - 聽日都唔著個件- - 大口講個陣全部人望哂過去我度.. 囧! 跟住上去就比佢睇好彩冇咩話. 聽日考地理同LS 最驚. 唔知點算- - |
2010 年 1 月 10 日 星期日  |
| 考試Ing-3- |
分類: 未分類 |
之前d考試都ok 唔會死得好慘-___- 但係最驚係LS同地理-3- 呢2樣我覺得自己會死-.-" 最衰都係個死人的的教得差- - 一堂比佢講走半堂-.- 仲要講冇時間話係我地錯-.-/ 大家要多D溫書-_- |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 68 | »
|