| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 6 日 星期三  |
| 考試啦~ |
分類: 未分類 |
今日 係考試既第一日. 考中文. 我竟然仲有做完仲有半個鍾-,- 份巷短過上年好多- -" 跟住英文.作文. 都ok但係格左行-.- 做哂先睇到唔比格. 考試啦!大家要加油
|
2009 年 12 月 30 日 星期三  |
hea=/=  |
分類: 未分類 |
今日 係屋企hea-.- 冇野做. 仲有一樣功課就做完- -" 溫書真係係咁溫都唔係好得. 唔知點算好?_? 聽日大家有咩做- -? |
2009 年 12 月 28 日 星期一  |
| 出左去溫書. |
分類: 未分類 |
今日 起身食完個早餐 跟住就去左溫書. 去到.講既所謂做功課都只不過係抄- -" 跟住溫左陣書, 就去左翠屏-.- 去都唔知做咩. 去左公園.. 其他野就唔講啦-.-" 小莎好人送我返屋企!?
|
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 68 | »
|