|
|
2009 年 2 月 4 日 星期三  |
| 2009-02-04 |
分類: 未分類 |
好耐冇打添'
s0rry~
補番先;
前日.
我都吾系好記得-,-'
朝早12點幾起身.
跟住搵媽咪食飯'
食完飯做治療;
做完治療去補習
補完習楊詩欣屎忽痕.
請我食亞蘇w0=)
呵2'
跟住就去澳門上堂
上完堂搵安安.b02.詩詩去kim0食野;
跟住系kim0門口見到波波 ;D
但系佢見吾到我.
食完10點幾.
跟住就番屋企訓教 0,0
我系一個乖寶寶 X)
琴日;
好早起左身做治療
做完去搵媽媽大人'
食完飯行左一陣街.
跟住番去補習.
補完習同楊詩欣ABCDEFGHI~~~
跟住就番屋企食飯'
食完飯就上左陣Q00za.msn
跟住就睇電視<3
又跟住
就訓教-,-
d cm去哂邊到a0a;
終於終於有1000人氣喇-,-凸
|
« | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | ... | 222 | »
|