-. 呢排返工.放工.返屋企.食飯.沖涼.訓攪.
-. 電腦都少玩了.所以咁耐冇打日記.
-. 生活平平常常.好多時都開開心心.
-. 生活這樣就是最好了:]
-. 雖然有時放假都唔知做咩好-3-
-. 所以.好多時都唔放例假.
-. 返去鋪頭幫下手:]
-. 我生日果日.公司幫我慶祝.so happy"
-. 咁岩果日見番一齊讀左五年中學既朋友"
-. 成功招左佢入黎公司做xd
-. 不過.要我教兩個徒弟.
-. 想死-0-''比佢地激到我爆血管嚕
-. 12月24.25.26.都BBQ
-. 實爆暗倉了.
-. 唔知:]有冇人想去呢"
-. 三日都係係蝴蝶灣BBQ"
-. 如果想去呢"留電話:]
-. 當識個朋友.擴闊下生活的圈子
-.等您的cM喔:]
-. 就聖誕節嚕.預祝大家"聖誕節快樂"
|