-. 決定了`返工返學.咩都5諗啦`
-. 聖誕.生日.都5想去諗啦.
- .返工算啦`.
-. 呢排都系返工返學.生活平平常常
-. 單身.都系最好的.
-. 咩都煩少好多`.
-. 說過就算做不到情人..也做致友的朋友..
-. 也沒理會我了`真現實..
-. 有人說過我太幼稚`.
-. 我也決定要改一改了`.
-. 但我幼稚都系想搞氣氛.
-. 想人開心姐`.
-. 不過我大個啦..17歲都黎緊`
-. 決定要改變自己既言行舉止`
-. 我唔再系細佬仔啦.!!!
{{突然系我腦海中彈出呢一句..不過幾岩聽!!哈xd}}
|