-. 一朝就起身返學.`呆呆滯滯地上學去v3v
-. 搵間學校都搵左成粒鍾-.-`
-. 可能我是路痴`
-. 去到點知....係夜晚先返`.
-. 他媽的-.-搞錯左早上同夜晚`.
-. 之後仲要比人話豬頭:(`
-. 然後`無無聊聊過左個下午-3-
-. 去到課室`只見到幾個中年男士`
-. 0mg`我入錯課室-.-?
-. 坐坐下`開始有幾個似中五既男仔入黎
-. 仲有兩個二三十歲既女仔.
-. 如果計歲應該我是最年輕了v3v
-. 樣貌-.-就和他們差不多.
-. 明天開始忙了`上班上學.不過我會比心機的=)
|