同LM分手巳經一個月啦而我都等佢一個月...但系都系冇改變過''日子都系一日一日咁過,,我仍然咁等仍回來我GE身邊,但我自己都知道我一直咁等都系冇結果,話自天真還系傻呀?後來我對佢講左一D好絕GE說話,大家就當唔識,你我不拖不久,希望自己會好過D,但我內心系勁難受,一句咁GE說背後系成受好大GE痛苦,原來自己都系放唔低佢,可能我真系愛得佢好深,愛到不能自拔...我而家真系好後悔我冇好好咁珍惜過佢...我真系好僧我自己呀''一世都原諒唔到自己........
同LM分手經以25日喇但系我心裹面都系仍然咁仲意佢,,而家只好後悔當初唔好好真珍惜..希望佢會返黎搵我.....而家ge我就只好咁做...............