siutung0927
暱稱: - ♥Siutung
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新小龜日誌(NEW)

2008-07-24
2008-07-01
2008-06-30
2008-06-30
2008-03-26


小龜留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2007 年 7 月 15 日  星期日   晴天


對不起''只因我膽小...

        琴日我又做咗一樣令到LM唔開心ge事喇''佢同我講話:我生日個日點,,??其實係我一早笞應咗佢我生日個日係同佢一齊過ge,,但係我係琴日又話:[下..唔知架,,未諗到]其實我心裹上面係好想同佢一齊出街架,,因為我同咗佢一齊咁耐(8個月)都未出過街..好多人都-o-''....就連我自己都覺得失敗...]但係到現時呢刻我都唔知自己仲要驚=D乜??所以因為咁一次又一次令到LM唔開心...我都知佢經以係細膽..但係佢都唔怕..仲走去約我TIM,,]其實我係咪緊加要出呢??人地都咁大黎約我....而家自己一直係咁講=D說話係想講服自己..但我真係做唔到呀-_-''係呢件事裹面個個都係會話我唔岩,,冇用.....??講真呢=D野都唔洗教架啦...但係唔知點解我就可對住=D男同學又可以玩得咁開心..一齊出街玩呢??最後我無論講=D咩都好..[對唔住呀!!LM,,我會想盡咩方法都好,,好快又可以同你出到街架啦..!!希望你會等我??



2007 年 7 月 8 日  星期日   晴天


肥ge原因

                 今日我又係6:00am先訓..(唔係起身,係個=D公公婆婆就起咗身ge,仲做緊晨運TIM)點解我會咁夜先訓?!我琴晚又係到同我=D舅父,舅母,舅父個girl- fd全部都有個(舅)字.係到玩(楚)Dee..我每次玩親都係頭幾po都係贏ge?!大家係咪都覺好勁呢?頭幾就真係幾勁ge,但係之後就俾人連抄兩po呢/__\'',,係當時我心情極之低落,之後我同自己講:如果唔洗俾人抄經以好開心!!我保你大-]希望我下次唔頭幾po贏呀--'',快樂不知時日過''玩玩下,我望住個露台,[下.."又天光!!,唉-香港早晨!!]根住我同自己講:而家係朝頭緊係要食番個早晨啦,我一打開雪櫃見到有杯雪糕,根住就攞咗黎食lu...我相信大家都會好-o-''原來我所謂ge早晨就戚一杯雪糕--'食完雪糕訓?![我打緊呢篇日記個都係到食緊chocolate]因此我都覺自己ge體重又上升緊,,開學個陣:35.5kg 復活假:42kg 而家:44kg 暑假個陣我真係要去修身堂修修身先得,,我發覺自己ge生活就好似一隻蝙蝠..日間就訓教Z.z.z.夜晚就起身玩..幸好而家係放緊假^^