今年ge平安晚有我小學ge好朋友陪我,都好過上年,上年留左係屋企. 知道左你同你ge女友散左.我個心好不自然覺得好開心(好衰呀)阿欣講D野真係好準呀...同佢分左手咁耐.我仍然都係咁仲意佢.但係我真係好想放低佢.可惜我做唔到.有D人問我:你仲鐘唔鐘意佢?我答”唔仲意”其實都係呃緊佢地.但係我身邊既fd子們就睇得出我仲好鐘意佢架’’而分手呢段期間.自己ge笑係真係開心.還是假?我自己都唔知道...而家我又同番佢講野.我會覺得我地係仲有可能ge.但係事實上我覺就冇可能但我願意係你背後愛你.我經以好開心架啦...係呢到想多謝fd子們你地ge陪伴.日日都一齊癲’’使我忘記痛錯....
今日就第一日ge統測,第一日 就測我最水皮個科:maths..唉...廿分都唔知有冇tim呀,咁耐以黎maths都好似冇合格過,真失敗第二科測ge系IS,我都系冇合格過...但今次我有溫好書,唔知會唔會合格呢??放左學又同阿珊,卡雯,燒豬去左M記食野...就咁就過左3個鐘"M記是我家,我要愛護它"我地GE金句,做人ge原則...1點幾就去左北江行左陣,最後一站就去左阿珊屋企...今日就咁就過左......