今日一早比阿婆整醒左--(兩點)但對於我黎講算早架啦--'但平時都冇人會叫我起身架,就係因為今日要去醫院探岩岩生完BBge舅母,我起左身之後就刷牙,洗面,洗頭,當我整好唒之後,竟然我阿婆佢番訓wo...我見到個陣真係眼火爆丫''我心諗:好心你又唔好咁早就叫醒我啦..之後我係到等左成個先得出門口--''根住搵埋阿媽一齊出旺角...當我差唔多到醫院個陣,我心情係好興奮,好似講到個BB係自己生咁--'我去到個陣咁岩係BB仔要飲奶ge時段..個個BB仔都會係媽咪ge身邊,係裹面見到勁多BB仔.個個都好細柆,所以我地先有機會咁近距離見到個BB女咋^^等我形容下個BB女啦:塊面脹卜卜,隻手勁細隻,好得意呀?!不過生佢出黎就慘喇...痛死--'所以D人講得岩媽咪係最偉大架''對於人類黎講生仔算係十級痛...探完之後我地就去左飯,我又食粥又飲可樂,整到成肚水,我諗住番去應該好快番到屋企架姐..所以就冇去到toilte,點知係搭緊車ge期間越黎越急,就快賴咁,我係咁同阿媽講話:我好咁呀!!,整到係架巴士裹出現左好多次,好急.呢個詞語,整到係車上面d人係咁望住我地呢家人,不過係個個時候,我都唔理囉唔囉喇,個陣我正係知道我好急--'我都係個中一生黎啦~冇理由仲會賴尿架麻..我咁耐以黎忍過咁多次尿,今次係最急ge一次..個陣我諗如果有塊尿片就好喇..可以就地正發!!經過今次ge經瀝之後,我以後搭長途車之前一定要去toilte??! |