終於過咗個生日啦...乜都唔洗煩!!個日真係玩得幾開心ge,,係海邊大爆歌口(走音架)講真都幾似係青山偷走出個D癲婆咁...我幾個FD就冇理我,,係咁叫我:唱啦唱啦...我唱得唔好聽架!!你唱啦...所以係得我自己一個係到唱...過咗咁耐多年ge生日,今年都可算係最開心ge一年..係呢到:我好想多謝我D FD同我過咗一個咁開心ge生日丫...不過同樣都有唔開心ge啦..呢幾日開始我同LMge感情慢慢咁淡咁..感覺好似好快就會分手咁,,其實可以咁講話我同佢都唔算係拍緊拖,我都知係自己ge錯,一直以黎都冇咁好好咁比過機會佢,所以我地一直都係停留係sms裹面,姐係sms情人,整整一年都係咁.....其實佢慢慢咁變得大膽咗好多!!但係我一直都係停留咗係到,冇改變過..真係覺得自己太失敗..唔知係咪要失去過先懂得珍惜呢??但係我唔想後悔丫..我一直都係到諗點樣先可以講服自己,希望可作出一D改變''我真係唔明人拍拖我拍拖可以咁麻煩架???有時我會諗,同佢分開會唔會比較好呢?!但可惜我做唔到-,- |