☆傻wing﹏滴BlOg☆
超愛動漫的說~!
友誼真的很脆弱嗎?!
siuwing1026
暱稱: 傻wInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
突然好掛住qooza:P
-[]-
sad...
就黎TEST喇>口<...
HaPPy.________.
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 207
今日人氣: 0
累積人氣: 1767
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 14 日  星期六   晴天


好玩=v+ 分類: 未分類

今日朝早陪阿yan番佢小學拎野....
之後就番中學戲劇=]凍死左...買左熱野飲=33=
等左好耐寶熹都味黎/..個時諗..佢系咪嬲左我地./\
過多陣佢就黎左喇...佢好似冇嬲喇...
今日好少人黎戲劇....可能今日太凍喇>3<
本身係系p01室到...點知有人用左
跟住就去左hall
超好笑...我地得10個人..用個咁大既地方
跟住我地玩左d小遊戲..超正
跟住呀sir叫我地分組..之後比左張圖我地
叫我地諗下張圖系講咩...去演出黎
張圖有2個男...一個男拎住一d紙
呀sir話可以把男變做女都得..
我地就諗到話個女因為個男有第2個女人而想離婚
我就系個女既..,而yan就系男
個女拎左個男人同第2個女人kiss既相
個男就話唔系佢黎既..系咁解釋
到最後..原來個男人真系唔系個男黎既..而家男個細路
因為佢地太似樣喇..所以好難認得出

演完之後都系好緊張...所以走左去第二道..哈哈
戲劇真系好好玩呀!!@v@
本來yan同寶熹要去劍撃既..點知寶熹約左佢個fd玩
呀yan就冇去到喇..,而我約左呀哥同嬤去飲茶
我叫呀yan去埋= =我屋企人都冇所謂
我地買左勁多零食上去我家 
玩完wii之後就玩電腦..好開心呀
佢6點幾先走...好想佢留耐d阿
今日真系好開心呀^v^


 



2009 年 11 月 12 日  星期四   晴天


振作!*V* 分類: 未分類

今日....系陸運會既第2日...
已經熟晒D舞喇///好想快D開始
一開始我地又系好細聲
慢慢就大聲!.!
到LUNCH...食完野之後...
就系邀請賽既時段喇...
原來有方小黎呀>口<
認到d人...見到陳sir^口^
個樣冇咩變...
方小男子4x100第一呀!!
我地誠社LA LA得一個獎
其餘個5個比真社拎晒/-\
LEADER們都哭..突然覺得自己好冇用呀
好灰.好灰..
誠社既人為leader拍手..佢地仲哭得更加勁=口=
好多謝咁多位誠社既人呀!
我地要下年比心機!!
LA LA系得既!@V@



2009 年 11 月 3 日  星期二   晴天


100問!.! 分類: 未分類

Round;1`起底^_<
oo1,您叫咩名;D -    wing
oo2,您幾歲阿;D -   12
oo3,您住邊阿;D -   屯門
oo4,您幾高阿;D -  152
oo5,幾時生日;D -  1026
oo6,電話咩台;D -  人仔
oo7,咩野型號;D -  KP500= =
oo8,您咩星座;D -  天蠍
oo9,依家幾點;D -  3:00
o1o,準備好未;D -  唔系做緊喇咩?!


Round;2`家庭;$
o11,覺得屋企溫吾溫暖;D -  ok喇
o12,屋企有幾多個人;D -   5
o13,屋企有咩野人;D -  爸,媽,我,2個哥
o14,想吾想要呢個屋企;D - 都要左=口=
o15,屋企人對您好吾好;D - ok
o16,對您有幾甘好;D -  ok
o17,屋企人男多定女多;D - 男 
o18,有無兄弟姊妹;D - 有
o19,覺得屋企似吾似愛登士家庭;D - 愛登士家庭?咩黎??
o2o,想吾想搬屋;D - 有d想

Round;3`朋友(K)
o21,最傻;D -  冇個唔系=v=嘻-v-
o22,最高;D -  我
o23,最矮;D -  yan..sor
o24,最令;D -  寶熹
o25,最可愛;D -  yan
o26,最COOL;D -  冇
o27,最令仔;D -  冇
o28,最多人媾;D -  好似冇..
o29,最樣衰;D -  ....
o3o,最好人;D -  個個都好好人^v^

Round;4`愛情(3;
o31,有無拍拖;D -  冇
o32,佢拍左幾耐;D -都話冇
o33,有無中意人;D -  冇
o34,中意左幾耐;D -  冇阿
o35,明戀定暗戀;D -  冇阿!大姐=〕
o36,想吾想同佢1生1世;D -  (嬲)
o37,中意佢D乜;D -冇(嬲ing)
o38,系米為佢喊左好多次;D - 冇
o39,甘有無後悔愛過佢;D -  冇
o4o,有咩同佢講;D -  我冇中2既人呀= =!


Round;5`學校-;
o41,小學定中學;D -  中學
o42,學校咩名;D -  tmcss
o43,您咩野班;D -  1E
o44,您幾多號;D -  12
o45,中吾中意間學校;D - 都ok
o46,點解;D - 點知
o47,學校大吾大;D - 唔大
o48,班主任系邊個;D -  lam sir
o49,好吾好人;D -  一個字..煩
o5o,同訓導熟吾熟;D - 下..


Round;6` 喜愛*3*`
o51,中意邊個歌手;D - 冇特別中2既歌手
o52,中意咩歌;D -  日文歌
o53,中意咩天氣;D - 唔可以太熱又唔可以太cold
o54,中意食咩;D -  甜品
o55,中意飲咩;D -  好多..
o56,中意咩日子;D -  生日
o57,中意邊個地方;D - 屋企
o58,中意咩顏色;D -  太多喇
o59,中意咩公仔;D -  咩都得
o6o,中意睇咩書;D - 漫畫!!@v@

Round;7`討厭\3/`
o61,吾中意邊個歌手;D - 冇阿
o62,吾中意咩歌;D - 唔知
o63,吾中意咩天氣;D - 太熱同太cold
o64,吾中意食咩;D - 唔知
o65,吾中意飲咩;D -  唔知
o66,吾中意咩日子;D -  唔知呀>∼<
o67,吾中意邊個地方;D - 一個人既地方
o68,吾中意咩顏色;D -  冇
o69,吾中意咩公仔;D -  冇
o7o,吾中意睇咩書;D -  悶
Round;8` 2揀1`
o71,電話vS電腦;D -  電腦
o72,Sms vS 傾電話;D -  傾電話
o73,Msn vS ICQ;D -  MsN
o74,笑vS喊;D - 笑
o75,晴天vS雨天;D - 晴天
o76,男vS女;D -  女
o77,訓教vS白日夢;D - 訓教
o78,唱歌vS跳舞;D -  跳舞
o79,洪卓立vS周柏豪;D - 洪卓立
o8o,Janiceman vS AngelBaby;D - Janiceman 

Round;9` 如果題`
o81,如果有日您FD死左您會;D - 我都會死
o82,如果有日有老師無拉拉鬧您您會;D - o晒
o83,如果有日您老豆老母無拉拉死左您會;D - 冇諗過
o84,如果有日無拉拉成大班師奶搵您簽名您會;D - 走
o85,如果有日您發現自己變左透明您會;D - 笑
o86,如果有日您最好既朋友俾人雞姦您會;D -  哭
o87,如果有日您失意失敗您會;D -  唔知
o88,如果有日有個您吾識既人無拉拉鍚您您會;D - 打佢
o89,如果有日發現您FD變左傻仔您會;D -  我都想變
o9o,如果有日世界沒日您會;D -冇感覺

Round;1o` TAG,-
TAG俾1o個人做拉*v*,
o91, YAN
o92, 碧
o93, 妍
o94, 寶熹
o95, 胡
o96, 娟
o97, 你
o98, n0
o99, n0
1oo,  n0



2009 年 10 月 30 日  星期五   晴天


開心=] 分類: 未分類

TEST完喇\-3-/
舒服晒哇....
放學放左D BAG落漫畫店到= =
超好笑呀
跟住呀YAN...寶熹黎左我屋企做功課...
點知最後冇做到..玩到傻左
突然呀哥番左黎-0-
佢系咁睇住我地- -0咀LOR
聽日劍擊~~好攰~~



2009 年 10 月 22 日  星期四   晴天


唉... 分類: 未分類

本來就好開心既....因為星期一系我既生日~~
生日個日同fd出街玩....唱k~
我地想5個人or多個5個去....(有cake送^^)
但系我個小學同學佢呀ma唔比佢去哇=33=
留下既就只有我喇...呀yan....寶熹...包包
唉...唔夠人玩...好down丫/-\
有冇人想去阿~~~xdd''