原本約左呀YAN 11點30起身= =
點知訓訓下訓唔到...10點幾到就起左/\
我同屋企人去完早餐之後....就同呀MA搭車番學校_v_
去到早左..搞到唔知做咩好...- -
等左一陣////就入學校喇- -
見到好多f3,4個d姐姐//哥哥企晒系道,,全部都系(bbS) {唔知有冇串錯哇-33-)
佢地系學生長黎既...
我地要系班房到聽班主任講野個時....家長個D去晒HALL到
我同呀YAN就系咁傾計....點知比個呀SIR望住左@-@哈哈
聽呀YAN講話AKA話我地班主任好好-,-
我都有少少覺得喇...話晒第一次見-口-
我地完左之後...系操場到等D家長/-\
有D bbS之前系見過既...但系都唔系好記得佢地個NAME
呀YAN冇喇喇話果個人高F男仔叫BETTY...我一聽到笑到傻鬼左= 0 =
直到而家...我記得高F既人只有AKA,細細=口=
好想快D9月哇=33=
|