☆傻wing﹏滴BlOg☆
超愛動漫的說~!
友誼真的很脆弱嗎?!
siuwing1026
暱稱: 傻wInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
突然好掛住qooza:P
-[]-
sad...
就黎TEST喇>口<...
HaPPy.________.
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 207
今日人氣: 0
累積人氣: 1770
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 26 日  星期三   晴天


呀媽- - 分類: 未分類

本來今日都過得ok既...一直都好開心-33-
但系去到晚上....我同屋企人去食野...
番屋企個時,,我同呀媽講話我想9月1個時放學去買漫畫
佢一聽到就話唔得...我根本就冇同我商量過..
我系咪求佢..佢都系咁..佢之前就話會同我傾下去街..會比自由我.
我而家買漫畫都系use3個字姐....我問佢咩佢都話唔得-,-
我之前同佢講我想book場同fd去打波..佢諗都唔諗就話唔得!
我呀ba就話可以=33=好多謝佢哇-33-
我真系我唔中2我呀ma...佢都唔同我傾既.
好嬲哇-33-



好攰=口= 分類: 未分類

今日中午陪呀哥番學校同政府交野-0-
詳情我都唔想講喇- -一諗起我就嬲喇>////<
佢話好快就搞點好交比政府個d野...咁我就系出邊到行一陣喇...我一等,等左佢30mins......@~@
點知佢出黎同我講話:交唔到呀////我真系佢丫=,=
跟住我地搭車去理工陪佢交野.....我等佢1.2鍾頭..佢先話得啊@.@

搞惦晒d野之後..就去左x芳..到我買野喇^口^
我買左個書包比我番中學既><我覺得都ok

仲買左d零食哇-33-買左$50..冇錢喇>口<

筆袋=口=



2009 年 8 月 22 日  星期六   晴天


終於見到喇 分類: 未分類

原本約左呀YAN 11點30起身= =
點知訓訓下訓唔到...10點幾到就起左/\
我同屋企人去完早餐之後....就同呀MA搭車番學校_v_
去到早左..搞到唔知做咩好...- -
等左一陣////就入學校喇- -
見到好多f3,4個d姐姐//哥哥企晒系道,,全部都系(bbS)  {唔知有冇串錯哇-33-)
佢地系學生長黎既...
我地要系班房到聽班主任講野個時....家長個D去晒HALL到
我同呀YAN就系咁傾計....點知比個呀SIR望住左@-@哈哈

聽呀YAN講話AKA話我地班主任好好-,-
我都有少少覺得喇...話晒第一次見-口-
我地完左之後...系操場到等D家長/-\
有D bbS之前系見過既...但系都唔系好記得佢地個NAME
呀YAN冇喇喇話果個人高F男仔叫BETTY...我一聽到笑到傻鬼左= 0 =
直到而家...我記得高F既人只有AKA,細細=口=
好想快D9月哇=33=



2009 年 8 月 21 日  星期五   晴天


今日番黎喇-V- 分類: 未分類

今日終於番黎香港喇= =
今朝一早起身去左食海鮮-V-因為唔識路....搞到行左1個鍾都仲味到哇-33-
我不嬲都唔系幾中2食海鮮/////
所以都唔系食得幾多=0=
2點幾...我同呀哥就搭車番黎喇----買左M記先走>333<
我番到屋企之後就即刻打左比呀YAN=33=系咪好叻叻呢/??
番左大陸之後..日 日都好攰呀- -
聽日1點到要番中學-v-唔知見唔見到fd子們呢?
好掛住佢地呀-33-




2009 年 8 月 17 日  星期一   晴天


大陸之旅第一天>///< 分類: 未分類

我今日第一日番大陸*o*
玩4,5日到>3<

其實我唔知算唔算大陸之旅=0=
我去我姑媽屋企/\佢會陪我地日日行街>口<
番大陸好麻煩- -又打唔到速成=,=
雖然系咁....我都會打qooza架=3=嘻嘻-v-


好掛住FD子們哇\333/
我會盡快番黎咖喇@.@
88