本來約左呀yan佢地聽日出街...
但系唔知點解勁唔想出街....連我自己都覺得自己好懶哇=33=
我寧願系屋企睇守甜同家教...仲有訓教@v@
做一日宅女好過喇=v=
聽日個條死仆街都會黎...我一定唔會去啊~!
個仆街星期5個時系咪同我d fd串..我冇諗住玩埋一份..(因為太煩喇)
所以我就企系一邊睇住佢地喇
佢冇喇喇打我個fd..打到佢哭都仲唔收手...仲系道玩野
佢講到自己冇錯咁..咁佢搞到我個fd咁..咁我咪開始話佢lor...哩d好正常姐
我個時話佢都唔系好大聲....我個fd冇野之後....我就玩黑板
呀yan唔小心飛左個擦去左個男仔既前面..個男仔就話''訂''我地(佢同我地玩緊...)
點知又系個條扑街比左本好厚既書個男仔...叫佢''訂''我地=,=
我勁大聲話:(你''訂''喇..你夠膽就''訂''lor!)
我第一次咁惡系班到講野...講完之後都有怕]..哈哈...
我中學第一次咁火*v*個日都幾嬲下= =
邊個同我講野..我語氣都唔太好~
好憎條友呀~~~
|