☆傻wing﹏滴BlOg☆
超愛動漫的說~!
友誼真的很脆弱嗎?!
siuwing1026
暱稱: 傻wInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
突然好掛住qooza:P
-[]-
sad...
就黎TEST喇>口<...
HaPPy.________.
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 207
今日人氣: 0
累積人氣: 1768
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 14 日  星期三   晴天


2009-10-14 分類: 未分類

EPA小測唔合格/-\
唉....算喇
都唔知點同屋企人講= =
好灰呀哩幾日...冇咩特別開心
聽日借漫漫=V=

 



2009 年 10 月 10 日  星期六   晴天


好唔想出街 分類: 未分類

本來約左呀yan佢地聽日出街...
但系唔知點解勁唔想出街....連我自己都覺得自己好懶哇=33=
我寧願系屋企睇守甜同家教...仲有訓教@v@
做一日宅女好過喇=v=
聽日個條死仆街都會黎...我一定唔會去啊~!
個仆街星期5個時系咪同我d fd串..我冇諗住玩埋一份..(因為太煩喇)
所以我就企系一邊睇住佢地喇
佢冇喇喇打我個fd..打到佢哭都仲唔收手...仲系道玩野
佢講到自己冇錯咁..咁佢搞到我個fd咁..咁我咪開始話佢lor...哩d好正常姐
我個時話佢都唔系好大聲....我個fd冇野之後....我就玩黑板
呀yan唔小心飛左個擦去左個男仔既前面..個男仔就話''訂''我地(佢同我地玩緊...)
點知又系個條扑街比左本好厚既書個男仔...叫佢''訂''我地=,=
我勁大聲話:(你''訂''喇..你夠膽就''訂''lor!)
我第一次咁惡系班到講野...講完之後都有怕]..哈哈...
我中學第一次咁火*v*個日都幾嬲下= =
邊個同我講野..我語氣都唔太好~
好憎條友呀~~~





2009 年 10 月 9 日  星期五   晴天


冇$$喇=,= 分類: 未分類

哩幾日系咁洗錢漫漫=V=超開心的說~
但系...我到今日冇晒錢錢放學買野食喇...
搞到要問呀yan姐借$..sor呢~
我星一會還番比你咖喇!!
今日drama好好玩呀..笑唔停@v@
s社 win左喇*>*好開心哇-33-



2009 年 10 月 6 日  星期二   晴天


2009-10-06 分類: 未分類

我覺得我同寶熹fd左好多..但系同呀yan就...(我覺得姐..)
我之前真系唔系幾理寶熹咖...掛住同呀yan傾計
而家我就理多d寶熹..好少理呀yan
我好想2個都理晒..但系真系好困難
佢地系我最好既好朋友....我好愛佢地咖=33=
但系我就唔知理邊個好...///
有時同緊是但一個傾計個時...第2個就會話我唔理佢...
我系好明哩種感受咖...因為我小學個時都會系咁
我自己就唔敢講出黎..
寶熹..呀yan識到你地好開心...我地永遠都系會系
好朋友



2009 年 10 月 4 日  星期日   晴天


我玩到電腦喇..我玩到喇!! 分類: 未分類

我玩到電腦喇!!=v=上上個星期壞到而家
好慘呀////.....
我部機洗晒d野喇..(哭...)
冇左我之前同fd影個d相相...連我上開既form都冇埋   好灰..
我都有好多冇打qooza喇..
琴日同fd去左天水劍撃
好鬼好玩..但系..
跟住我同寶熹陪呀yan去見佢新bf
我覺得個樣都ok既..唔算太令仔
份人都幾好..
我地4個去左影貼紙相..好開心-33-
我地諗住番屋企個時..見到呀YAN個呀MA
個時真系超怕佢見到丫AN條仔/.\
最後冇野LU∼∼
到NIGHT..呀YAN個丫MA唔比佢黎我個道玩丫!!
一開始好嬲..因為冇喇喇比人放飛機
但系佢都唔想咖/..我嬲完就冇野喇
我同我表姐玩到11點30到就走左LU