唉唉唉/-\今日全日做功課=v= 做到想死呀><好難丫 我系咁打比呀yan問佢功課@.@好似好煩咁 連自己都覺得自己煩丫//// 6點幾到搞惦晒d功課喇-33-諗住開機個時.. ''我屋企人叫我食飯...''頂 食完飯玩左陣之後..就off左.. 而家先開機打qooza=v= 唉..我仲味問我呀ma同ba生日去唔去得街,, 我唔敢問...我怕唔得..
今日好多功課呀~~多到好鬼傻左=V= LUNCH個時同呀SAM佢地食 佢地突然好好呀...幫我地買野食 GAP堂呀YAN同我近左好多/.....佢同左班長坐-V- 今日放學原本要LA LA隊既...點知唔記得左BOOK ROOM=口= 就算唔洗LA LA隊....都系學校留左好耐 跟住為左等我親愛的yan bb 我同寶熹諗住等佢既..冇喇喇見到琪姐0-0 我地去左屯市影貼紙相... 我地冇同埋呀yan影...真系好對唔住呀!! 唔知生日個日去唔去得街呢..
TODAY放學要LA LA隊訓練=V= 原來好好玩咖*O*D姐姐超好哇-33- 跟住我地走左去呀YAN個社個課室到睇..(佢唔同我AND寶熹一個社) 好鬼多人阿...多過我地好多.. 個社既leader訓練我地哎得大聲d.. 同埋練口號 好開心的說^^ 今日冇野做..早放左我地好多>< 我就同d fd去行街街,..仲食左芝士cake 好好味呀!!!@>@ 我今日又買左2本漫漫喇..好好好好好開心 系我同呀yan睇漫畫個時...寶熹叫我地走.. 點知我地聽唔到..佢系出面等左我地好耐.. 佢最尾仲去走埋...好對唔住呀..sorry!! 今日好似系入屯天之後最開心既一日哇!! 聽日仲要LA LA隊訓練∼∼
今日唔記得拎電話番學t^t慘 放學我晏放..要幫手拎野上2樓 呀yan同寶熹話放學等我既-口- 點知佢地走左去睇話劇....超嬲lor 番到屋企之後,,佢地打番比我 話個校工逼佢地睇...仲同我講SORRY 我就嬲唔落喇...同埋我都唔想咁小器/-\ 聽日要啦啦隊訓練....去到5點幾= = 唔玩得電腦哇-33-而家都系偷玩=V=嘻 留番個CM仔比我喇!!!
今朝聽到鐘聲就起左喇....跟住呀yan sd sms黎話停學- - 我睇一睇電視...原來系真咖= =!! 好開心哇-33-可以玩電腦喇-33- 但系就少左機會同d fd玩xDD'' 聽日都唔想番學啊...日日都訓唔夠=,=
請留CMCM呀