☆傻wing﹏滴BlOg☆
超愛動漫的說~!
友誼真的很脆弱嗎?!
siuwing1026
暱稱: 傻wInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
突然好掛住qooza:P
-[]-
sad...
就黎TEST喇>口<...
HaPPy.________.
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 207
今日人氣: 0
累積人氣: 1772
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 20 日  星期日   晴天


2009-09-20 分類: 未分類

唉唉唉/-\今日全日做功課=v=
做到想死呀><好難丫
我系咁打比呀yan問佢功課@.@好似好煩咁
連自己都覺得自己煩丫////
6點幾到搞惦晒d功課喇-33-諗住開機個時..
''我屋企人叫我食飯...''頂
食完飯玩左陣之後..就off左..
而家先開機打
qooza=v=

唉..我仲味問我呀ma同ba生日去唔去得街,,
我唔敢問...我怕唔得..



2009 年 9 月 18 日  星期五   晴天


2009-09-18 分類: 未分類

今日好多功課呀~~多到好鬼傻左=V=
LUNCH個時同呀SAM佢地食
佢地突然好好呀...幫我地買野食
GAP堂呀YAN同我近左好多/.....佢同左班長坐-V-
今日放學原本要LA LA隊既...點知唔記得左BOOK ROOM=口=
就算唔洗LA LA隊....都系學校留左好耐
跟住為左等我親愛的yan bb
我同寶熹諗住等佢既..冇喇喇見到琪姐0-0
我地去左屯市影貼紙相...
我地冇同埋呀yan影...真系好對唔住呀!!
唔知生日個日去唔去得街呢..



2009 年 9 月 17 日  星期四   晴天


LA LA隊 分類: 未分類

TODAY放學要LA LA隊訓練=V=
原來好好玩咖*O*D姐姐超好哇-33-
跟住我地走左去呀YAN個社個課室到睇..(佢唔同我AND寶熹一個社)
好鬼多人阿...多過我地好多..
個社既leader訓練我地哎得大聲d..
同埋練口號
好開心的說^^
今日冇野做..早放左我地好多><
我就同d fd去行街街,..仲食左芝士cake
好好味呀!!!@>@
我今日又買左2本漫漫喇..好好好好好開心
系我同呀yan睇漫畫個時...寶熹叫我地走..
點知我地聽唔到..佢系出面等左我地好耐..
佢最尾仲去走埋...好對唔住呀..sorry!!
今日好似系入屯天之後最開心既一日哇!!
聽日仲要LA LA隊訓練∼∼



2009 年 9 月 16 日  星期三   晴天


2009-09-16 分類: 未分類

今日唔記得拎電話番學t^t慘
放學我晏放..要幫手拎野上2樓
呀yan同寶熹話放學等我既-口-
點知佢地走左去睇話劇....超嬲lor
番到屋企之後,,佢地打番比我
話個校工逼佢地睇...仲同我講SORRY
我就嬲唔落喇...同埋我都唔想咁小器/-\
聽日要啦啦隊訓練....去到5點幾= =
唔玩得電腦哇-33-而家都系偷玩=V=嘻

留番個CM仔比我喇!!!



2009 年 9 月 15 日  星期二   晴天


停學啊~~~~ 分類: 未分類

今朝聽到鐘聲就起左喇....跟住呀yan sd sms黎話停學- -
我睇一睇電視...原來系真咖= =!!
好開心哇-33-可以玩電腦喇-33-
但系就少左機會同d fd玩xDD''
聽日都唔想番學啊...日日都訓唔夠=,=

請留CMCM呀