今日太晏起身..同唔到伯父個D去食野@∼@SOR呀
12點幾左去飲茶//(日日都飲茶-口-)
我覺得個道D野食都幾好食咖>3<
琴日我買左把傘..伯娘話幾好..佢今日就一次過買左2把=0=
跟住,,伯娘話想睇下MOVIE..因為佢系USA黎咖..SO..佢想去下
今日睇左零零9..好好笑哇-33-
5點幾到\番左屋企..個刻真系舒服晒呀
日日都系咁行,日日都要早起身.真系唔系幾惦...
攰呀=0=∼∼!
今日呀YAN,,熹姐佢地去左行街呀><我都好想去哇\33/
‘可惜我屋企人好少比我出街..唔知呀YAN佢地會唔會唔中2我呢*O*
FD子有左男朋友..唔知點解有D唔開心.,,
我怕佢會話我左住佢同佢男朋友- -跟住就唔理我><
佢有左男朋友..我怕佢會唔需要我>.<
可能咁樣諗系有d傻-0-如果fd子你睇到..唔好嬲我哇-33-
我好想我地一直都唔會變!!∼感情都系呀><
|