
我在中文書9.15頁的塗鴉...=3=
不要問我為什麼又是風(Arco版)唉~
我該說過我喜歡他的...>///<(不論是Arco/大人的都喜歡
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今日一大朝早起咗身唉...
畫咗一陣漫畫
是準備出同人誌的~
之後行返去
一返去倩同琪話我聽如花整咗個人字陰...@___@"
點知我睇既時候佢已經整返平時咁樣衰唉...
可惜可惜...=3=
第一堂英文
403好暖唉~>w<
今堂上得特別開心<唔知點解XP
之後普通話
我完全聽唔明...@___@"
神奇地會聽日文, 但國語普通話完全不行...=3=
小息
同倩落咗去唉~^___^
宗教
好好玩...XP
又見betty...=3=
好曾數學...
畫了幅8059...<我悶到癲咗唉...=3=
好彩冇比betty睇到姐...
比佢睇到我畫畫,<重係女性向
我重有得load...=3=
中文
上趙SIR堂果然是最好的~XD
講野又好笑, 功課唔交唔鬧<誤, 畫畫傾計想點就點~XP
算啦, 我都有交功課<好學生唉
只係我係本書上面畫畫啊SIR唔理
同雪螢狂傾家教啊SIR都唔理 XDDDD
LUNCH
班房又比人鎖門唉...=3=
唔鎖門一分鐘你會死牙!!??? \口/
都話MISS WONG同費SIR好快返落!!!!
之後我地個個企曬係課室出面等唉...=3=
費SIR返黎, 個校工又走咗...
費SIR走咗, 個校工又返黎...
你地夾過架...? @__@"
反備先返得入去...
又有人代唉...
我好比心機咁做緊中文反備果陣<?
無啦啦比人叫唔好畫公仔...@___@"
原來我果頁書畫咗可樂係度唉...=3=
放學同怡走人唉
今日好似笑咗好多次, 但係唔記得咗笑咩...@___@"