
剛剛在華心某電子產品專門店拎新繪板時試筆畫的~
結果在店子裡站了18分鐘多...=3=
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今朝3點幾起咗身...訓唔返唉...T口T
玩下3個星期前DOWN返黎的網王DS...我好耐冇玩過DS啦唉...<3個星期前玩了兩個鐘...=3=
繼續之前的赤也路線唉~<立海本命...XP
係返學前5分鐘比我complete咗成個路線唉~>w<
好萌好萌唉~<誤
下次再開DS時我要把雅治路線都complete唉~!!! >w< (不知多久才開一次DS的人...=3=
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++=
終於返學啦唉<誤
反而早咗返到去!? o口o"
第一堂視藝
不停咁抄野唉...=3=<視藝點解要抄野唉...
經企...同歷史一樣的下場唉...T口T
小息...=w=
英文好正常唉~
通識, 突然想到同人本子的內容大要! 0v0!
立刻寫在筆記上~XP
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Arco本詳細計劃未定, 但我在堂上想到了嵐組本的點子唉~0v0!
內容大概是說由初代嵐的G, Arco的風, 瓦利亞的王子, 十代目的獄寺<?的過去和經歷<大概...=3=
真是全"嵐"班~XD(注: "嵐"的讀音跟"男"一樣)
分章大概是這樣的::
第一章 - 嵐。始の章 (G)
第二章 - 嵐。柔の章 (風)
第三章 - 嵐。狂の章 (王子)
第四章 - 嵐。悟の章 (獄寺)
還有最後第五章 - 嵐。續の章 (全員)<未定
不要看像小說, 我是畫漫畫唉...=3=
時間順序, 就是說由彭格列誕生-Arco誕生-瓦利亞誕生-十代目誕生~
本子名稱大概是 "嵐。誕生の章"
話說我主打的Arco計劃去了哪? =w=
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
之後數學
悶...
比betty捉倒我畫畫唉...@__@"
我在畫貝爾...<當時
佢話E本明顯唔係筆記, 要我收埋唉...=3=
我E本係筆記黎嫁...我一路抄一路畫之嘛...<誤
LUNCH
我地熄曬燈, 扮班房冇人~XP<其實全員在裡面唉~>w<
目的就是為了唔比校工鎖我地門
所以我地自己反鎖! >w<
結果比死人王珊白開返...=3=
之後反備唉...
我又睇到今年福音營的海報...
見到主題係"HITMAN REBORN"...
我又笑咗N耐唉...@___@"<老師們果然有看家教的!!!
放學好大雨...
係門口敬心話可以遮我同怡~XP
返到景盛無耐又去華心拎繪圖板~
正式返家~XP