
在數學統測答案上畫的
Arcoの家計劃暫停直至能電繪為止<原因請看上一篇
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今朝返學
第一堂數學
好簡單...<悶...
在昨天派的答案上畫野~
之後英文
好悶唉...=3=
小息
比人遺忘咗...=3=
中文
趙SIR好囧唉~XDDDD
科學派卷...
咁次差咗好多唉...T口T
通識
正正常常咁過咗
LUNCH
又冇人理我...=3=
畫畫唉...
突如其來地畫了個黑化的風大人 <黑化時我會+大人唉~
因為風明顯是個腹黑攻也~> <
我就喜歡他溫柔慈祥背後隱性腹黑~XP
之後反備
比MISS WONG捉我社評唔夠字...@___@"
又黎成長新動力唉...
今次笑到癲咗唉~XDDD
尤其是姑娘話陶X新有"性病"果時
成班笑到癲咗唉XDDDD
放學
同怡走人唉~XP