
兩日前(?)萌上了的史卡爾~~>w< ((所以不要問我為什麼又畫他...=3=
好可愛好可愛~~
繼 風, 可樂, 瑪蒙, reborn之後最愛的一只~~>w< ((巴飛
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今朝早返學
課室冇人!!???@___@"
望入去, 原來得周冠X同如花朝夕相對ing...=w=
真係好唔好意思行入去佐住佢地唉...= =+
VA
又測...
今次26/28~~>w<
錯咗一題...=3=
經企
佢派咗張有9個格的工作紙
問咗唔洗收, 我在上面把Arco們全員畫了~~>w<
我最愛的Arco們唉~~~~>w<
餘了一格不知畫什麼好唉...=3=
小息
同倩佢地去買書~
"人間蒸發"...=w=((鬼故控
又比我諗到Arco本高校篇的劇情!>w<
((事件發生在學園祭當天的書展攤位
當露切&reborn八八掛掛走去睇其他人買了什麼書的時候...[消音]))
之後英文
默書...
通識
MISS哦咗我地成堂...@___@"
數學
同杜杜傾一陣COS...
佢COS風太~~XDDD
好襯佢唉~記住學識帶隱影眼鏡wo~~((向怡/雞翼請教啦~~XP
之後雪螢突然大聲講"XXXX唔可以XXXCOSXXXX...."<聽唔清楚...=3=
LUNCH
同怡傾COSPLAY既事...((一平...=w=
我突然想COS史卡爾牙-!!!!((重有可樂...@___@"
算, 都係COS風先啦, 遲D再算...=3=
反備
做功課...=w=
之後M4果D背式背到好好笑唉~~XDDDD
放學
MISS WONG又話唔得閒同我傾...=3=
同怡走佬
佢又想COS地獄少女啦...@___@"
我地都係在COS誰的決擇裡輪迴ing...