
係係, 我承認中毒已深了((撞牆
呀風好帥唉~~尤其是黑化的時候...=///= ((掩面
((放心, 我明天不會再畫師傅大人的了...大概...[[巴死
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今朝又係咁啦
起身搞拈又趕稿
畫得個一頁咁多...=3=((撞牆
Arco本子的進度 [[已開始]]::
篇章1. 並盛高校, A for Arco班((漫)) :: 8頁
篇章3. 命運的交會點 ((可蒙短漫)) :: 3頁 [[完成]]
篇章5. 沒能告訴你 ((R露短文)) :: 26行 [[完成]]
篇章6. 被捉住的天使 ((可蒙短文)) :: 21行 [[完成]]
插畫:: 1. 花束 ((R露)) :: 半稿
((撞牆
還有很多很唉...((掩面
怎麼說也是同人誌嘛...會繼續努力的...=w=
返學
唔見咗本TV NEWS!? @口@"
好彩做咗係張紙度...=w=
VA
拼死寫評賞...((撞牆
羅生同陶XX係度傾D低能動畫
羅生重話D漫畫好易畫, 佢都畫倒 ((傻仔一名
唔識就咪亂講啦! 你識畫又唔見投稿登刊有你份!? XDDDD ((ME有幾次...[[掩面
經企
好悶好悶好悶唉...=3=
又畫野...呀風...((病情未好轉...[[掩面
小息
百寶利係WC望實怡呀! @口@" ((驚
變態嫁佢!!! > <"" ((黑線
同倩&怡傾計
之後英文
默書唉...((撞牆
通識
發呆~~((昏
數學
betty問我點解淨係唔交佢D功課...=3=
唔交就唔交既啦, 反正補課果時又冇野做, 咪補做LO...
重點係我唔係唔識LO~=3=
大測
之後明明要擦咗幅畫
點知betty走過黎
叫我擦返佢...
我咪擦緊LO! 你冇眼睇架!? ((火大
LUNCH
又一大堆人圍過黎...@___@" ((汗
結果同怡&雞翼出去行...XP
反備
終於比我見返本野啦!!! >w< ((淚目
我認得出我在封面畫的初代啊!!!! ((感動
不過未拎住...=3=
調位
調去怡果邊, 跟倩&SOSO同組~~XDDDD
倩, 今次你旁邊的又是左撇子啦!? ((驚 [[指SOSO
次次都係咁!? 巧合!? @____@"
之後果個盧X豪, 一傾傾到放學都未傾完
去搵MISS WONG, MISS WONG話同佢傾完先
我等呀等
等咗N耐!!!! ((撞牆
都唔拈!! MISS WONG搞唔拈盧X豪!!! 重向費SIR求救!? ((驚
你得未嫁!!! 我本野呀!!! \ 口 /((火大
我真係想拎cutter介佢!!!! \ 口 /
結果
MISS WONG應承我聽日一定比返我...((撞牆
唔制呀!!! 曬我時間!!!! (?) ((淚奔