
偽182集的獄寺尋貓...XP
只是把呀風變回原本詛咒前的樣子((掩面

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今朝我落街跑(?)咗兩個圈...
之後去海王食粥, 然後上火車
點知瀨美佢地記錯時間...@____@"
之後去到MK
會合瀨美同O咀
打電話比呀銘...你地落錯站!?@____@"
我地等啊等
傾下計~=w=
傾下傾下無啦啦比人攬住(?)!??? @口@"""
好驚唉!! 呀零你嚇到我囧咗...> <"((汗
點解呀零你個個都唔認得但係認得我...= ="((汗
之後等呀銘
零同D FD子去信和先
呀銘黎咗啦~帶咗一大班FD黎...((汗
原來小星你咁高...((畫圈圈
去信和搵呀零
之後睇咗一陣
join埋呀澄就去銀城啦~
未開, 咁我地去旺中行一陣
又返去
呀~!!!我見倒Arco們的奶咀啊!!! >w<
點算...TAT
我搞拈曬再等其他人問價~
之後上去睇wig~~
呀澄出27啊~~>w<
原來咱們組織只有小星不腐唉...@____@"
銘有好多可拉圖...但我要可蒙...((掩面, 撞牆
解散~=3=
返家睇家教182...XD
今集是嵐屬性的各位啊~~>w<
結果...ME截的師傅大人(稱呼變了!?)...((掩面

呀風(稱呼又變了!?)你好萌好可愛~~~ >w< ((掩面
最吸引的是溫厚的聲音...>///<((撞牆
詛咒前的風大人(稱呼又!?) 又超帥...=///= ((掩面
還在他跟小瓜站在一起時顯得特別小
像布偶一樣~好小好可愛~~>w<
好想樸過去攬住唉!!! >w< ((掩面
其他~((Arco多...XP

可樂, reborn,史卡爾也好可愛唉~~>w< ((掩面, 撞牆
我最愛的Arco們~~~>w<
然後是59&G&初代~
比我睇倒初代嵐大空的情節!!? ((啥!?官配原來不是雨嵐嗎!? ((撞牆
初代: "G..." "即使這樣你也一直待在我身邊, 真的很感謝你"
G: "...哼, 這是當然的..."
什麼"一直待在我身邊"...=///= ((掩面
好啦~去睇漫畫的287了~~=w=