
最近狂愛瑪蒙的CP~XP
((除弗蒙外...青蛙, 去找你的王子[[BF王道...=3=
可蒙愈看愈萌~XD 風蒙也是~>w< ((巴死
但怎麼說...BM也是官配...
但明明跟我一樣萌可蒙&風蒙的人也不少啊! TAT
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今朝上網
返學
上樓梯傾"百寶利"D衰野...=3=
數學
畫畫下可蒙比風太叫我畫大雄...@____@"
畫咗, 不過唔比佢~XP((誰叫我那張紙上在畫可蒙~=w=
英文
MISS NG出唔倒聲唉!? 0口0
結果用電腦打字比我地睇...
小息
作講稿...=3=
中文
好LO...TAT
科學畫畫~
威爾帝練習中...=3=
上次話咗今日切
佢又縮...= ="
好, 4日, 你話架, 我等! = =+
通識...
拎10碎本野去介...
好耐冇發洩...=w=
蝶蝶話幫10碎送個張"真情告白"比如花~XDDD
LUNCH
落咗去度高...
結果只高了1CM...((淚奔...TAT
反備
做完D野好悶...
放學落好大雨...
怡把遮...遮咗等於冇遮...@____@"
結果都係濕曬...=3=
不過第一次淋雨淋到笑~~XDDDDD
∼-∼-∼-∼-∼-∼∼-∼-∼-∼-∼<本篇終>∼-∼-∼-∼-∼-∼∼-∼-∼-∼-∼
|