
露切最經典的台詞, "那要不要我先喝一口試毒呢, 非常謹慎的殺手先生?"
因為當時露切是懷孕中, 不能喝咖啡唉...
結果連原本拒絕的reborn也被打動了~XD ((巴飛
我大概知道reborn喜歡露切的原因了((巴飛
說起來reborn還真是專一和長情, 都20多年了...@____@"
對reborn來說, 不論是碧安琪還是別人, 也不能代替這已逝去20多年的笑容吧...
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今日返學
碰到怡
之後又見到杜杜
唔得啦, 我而家見到佢就想笑...@___@"
一路拎報紙一路笑, 癲到返班房先停...@___@"
靈修
同倩交換書睇~
好好好"鬼"正~~~XDDDD
普通話
我好乖咁考咗口試
點知因為果一大班冇講既要考多次唉!! \ 口 /
唔公平!!! TAT
中文
本身呀SIR唔記得要默書
都唔知是誰講 "呀SIR, 不如聽日先啦!" E句
佢又記得返要默書...=3=
小息
PE堂
"魚躍前滾翻"...
咩黎架!!!??? =口="
英文
好down....
科學
申XX同我抄架, 重話我有種就"切"...= =+
好, 我照做~嘿嘿~^ |||^((黑化ing
點知佢縮沙...((嘖...
之後問倩&朱螢借針
插佢...^ |||^ ((千種上身...XP
真係行衰運, MISS又遁...
收埋佢...=3=
LUNCH
佢地落曬去睇班際...得我一個係課室門口等...=3=
Philip無啦啦走過黎話陪下我...= =""(汗
同佢講"唔洗啦多謝"佢就走咗
終於入得去
得一個~=w=
反備
成長新動力
今次笑到傻咗~XP
之後佢問有什麼動物是"順從型"
我幾想大喊 "27總受兔"...=w=
之後"攻擊型"
我又真想大喊 "雲雀" 唉...=w=
放學
同怡去買牛奶...
我要增高...=3=
返家~
P.S 決定CW30第一天出風大人, 第二天瑪蒙~=w=