
和作天那幅產生共鳴了~=w=
改編自182集的某埸景:
呀風好可愛好可愛唉~~!!! ((掩面
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今朝
出咗門口先發覺冇帶議章...=口="((撞牆
返上去拎
原來整唔見咗...((撞牆
白行一次TIM...((掩面
入學校門口
竟然冇人捉我!!! XDDDD
好野!!!成功過骨!! XP
靈修
無啦啦選咗我果題遲D去問...@____@"
我唔識講普通話嫁!!! T口T((撞牆
好啦, 我用日文問~XP
歷史
好出奇咁乖乖地抄筆記...=w= ((啥!?
不過抄抄下又走咗去畫畫...@____@"
數學
聽咗一陣書, 白日夢狀態...=w=
小息
陪怡去買水~
中文!
玩辯論比賽!!! XDDDD
ME們正方嬴了~! XDDDD
呀SIR, 不如免ME們一個月功課啦! XP((啥!?
上樓梯, 風太話我不男不女!!? \ 口 / ((火大
ENG
玩group discussion...=3=
VA
曾梅D小學生又黎啦唉...((撞牆
叫玲姐幫ME問
因為ME不會說普通話...=w=
聽呀聽, 悶呀悶((啥!?
我一個字都聽唔明...((撞牆
問野啦
原來用咩文問都得!? =口=" ((啥!?
倩都用ENG黎問...= ="
早知ME唔洗咁煩啦...
ME用日文問就得啦...= =" ((問題是聽得明嗎!?
LUNCH...
倩又比人吱啦...追逐追逐...=w= ((巴死
同怡+詠C+雞翼行下
之後又返班房
係黑板M3 PQRQ果度畫咗呀風Arco版...=w=((掩面
之前雪螢都話ME得了"師傅大人綜合症"...((掩面
還說ME下星期又會得了"史卡爾綜合症"...((撞牆
可能性好大唉...@_____@"
PQRP
收黎睇!? =口="
又叫ME出去...
原來係講返如花D野...
ME已經改咗D啦...=w=
之後有人講今年義工D野...
竟然係去照顧D智障人士!!? =口=" ((啥!?
重要係18歲以上的中度&嚴重智障人士!!??? ((撞牆
ME寧願去照顧孤兒院的小孩也不想去果度唉...T口T ((淚奔
ME同倩考慮緊下星四返唔返好...((掩面
之後ME們又比MIZ WONG 同 費SIR 哦...
哦咗20分鐘咁耐...@____@"
唉...總算放學啦...=3=