
話說今天是雲雀生日啊...我幹嘛畫呀風...((掩面
((自從星六我就得了師傅大人綜合症...本星期不停畫呀風...[[撞牆
算吧, 反正二人的臉長得一樣的...[[性格相反啊!! ]] ((巴飛
((但我不喜歡雲雀啊...=口=" (啥!?
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今朝訓晚咗
6:15先起身...
結果又要爭WC...@____@" ((掩面
返學
英文
唔洗默書好HAPPY~ >w<
科學
冇咩心情玩申XX, 抄筆記, 實驗報告...
玩冰...=w=
小息
IT
海報設計考試~=w=
圖像處理ME最在行!!! XDDDD
betty堂...
好悶...((撞牆
畫野好了...=w=
中文
又搞辯論比賽...
獎品到底是啥啦??? ((撞牆
LUNCH
同怡+雞翼行下
傾自閉仔係唔係對雞翼有野...XP
不過雞翼超憎你LO~自閉仔!! ((ME也是
RQPQ
之後有實習MIZ黎同我地講社評...=w=
好好玩...XD
放學
收實驗報告...((撞牆
去聯課
織手繩...@___@((撞牆
ME手工完全不行啦!!! TAT((淚奔
ME織崩了啦!!!! ((掩面, 淚奔
搞到條繩好樣衰唉...((撞牆
同怡走啦~=w=