
今天是呀風祭的最後一天了~=w= ((肯定?
結果本星期就只是在畫呀風, 不論有沒有放上BLOG...
果然ME是中了毒啦~XP
不過明天開始不會了((大概...
因為明天ME有好大可能又患上"史卡爾綜合症了"...((掩面
下星期就會是史卡爾祭...XP ((巴死

上色中...
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今朝又係平時咁啦
好大雨...@____@"
今次的靈修資料係英文聖經...!?((啥!?=口="
不過ME幫費SIR整野所以唔洗讀~XP ((巴死
betty堂
好悶好悶好悶...((撞牆
恰恰下betty做咗D好失禮既野...= =+
我坐後面都聽倒唉...=口="
ENG
MISS NG搞個分組比賽~XD
每堂最高分果組可以做少D功課!!! >w< ((啥!?
重有每個月最高分果組有"神秘大獎"!
不過一定唔係ME倒果組...XP ((巴死
結果ME們係度搶問題答...@____@"
小息
同倩落咗去
佢又要避某某...
中文
趙SIR惡起上黎真係唔係人咁品...@____@"
傳說中的腹黑!!!! ((啥!?
之後ME抄抄下畫野
雪螢問ME畫咩
ME唔講
佢話唔洗睇, 今星期ME都在畫呀風
所以一定係呀風...@___@"
又比你估中!!!??? =口="
ME的確在畫師傅大人唉...((掩面, 撞牆
科學
又煲水...((撞牆
好悶...
畫下呀風先~((巴死
希望明天的史卡爾可以幫ME治好這"師傅大人綜合症"啦...=w=
不過會患上"史卡爾綜合症"...((掩面
通識
睇片...=3=
LUNCH
申XX唔敢拎ME合飯...=w=
同雞翼去度高~
1CM! 1CM!!! XDDDDD
ME要KEEP住日日飲牛奶啦!!! XDDDD
PQRQ
難得我做咗RQ...
黠知佢睇片唔check...((撞牆
曬ME時間!今日好多(?)功課呀!!! \ 口 /
放學又收實驗報告...((撞牆
交咗就同怡去買牛奶~
返家~=w=