
把昨天的呀風修正了, 同時把今天的瑪蒙放上來www
明天是可樂的www
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今朝好悶
上網睇下reborn有咩出
結果比ME睇倒Arco們的螢光筆唉!!!! ((大心
不過要訂...((嘆氣
最近都沒啥錢了...((撞牆
返學www
數學
係本CCG簿到比咗張藍波怡www
之後佢地((怡&雪螢))搶咗去睇...((汗
雪螢看到呀風尖叫了唉...((汗
之後怡又要鳳梨www
好彩收得切姐...((擦汗
之後英文
MIZ NG今日成日講錯野...((汗
係張suggested outline上面畫咗呀風www
敬心話好可愛((笑
之後小息
課室比周SIR果班霸咗...((狂汗
中文
唉...點解要換個咁既呀SIR...((淚奔
趙SIR呀!!! ME們C4真的好掛住你...((淚目
你返黎啦...((淚奔
科學www
比咗本野怡睇www
佢要呀綱最帥果幾張www
賣比佢www
<昨天
<現在
之後通識
同SOSO傾動漫www
LUNCH
比D呀綱野小新睇
不過D卡差唔多比曬怡=w=
佢要咗POSTER
PQRQ
做完野www
背公式...((嘆氣
放學
一次OK!!! ((笑
之後等怡
又一路行一路睇本野www
ME是愈看呀風愈覺得他真的帥 =///=
怡也喜歡上可樂&呀風www
加上她愛上了超死氣綱((笑
返家www
繼續整理...
終於真的完成了! ((笑





大部分也沒變啦((笑
還有因未買掛鉤而還是放著的75x50CM的Arco們1000plz ((笑
弄好了真的好像掛畫...((汗
買了掛鉤後會掛在牆上的www
最愛的Arco們 ((撲
重點是只有ME才能進ME的房間www