
明天繼續啊! 因為今天的確沒啥時間...((掩面
因為ME又重睇Arco篇啦~~ >w<
就是R露那段ME重播再重播再重播了N次!!! ((148 & 149!!! <<繼承大空的二人 /// reborn的試煉
R露 (reborn x 露切) 果然是很萌啦~~ >w< ((個人認為
對方死後單相思呀-!!! >U< ((巴死
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今日嘛...
一大朝早先是同小南一起早餐去~
之後返到學校~
ENG社評...
因為某某人抄例句
結果全班要作多30個字...((撞牆
第一堂中史
悶咗成堂
其實我好想同MIZ講
"可唔以講多次呀...聽唔明..." ((掩面
之後betty堂...
小息
一大班人圍住睇yes!...
我真係對E D冇咩興趣...
某某又比倩迫掌上壓...
重係凌空咁做...0口0" ((驚
中文...
寫作評估...
趙SIR呀!!! 返黎呀!!! T口T ((淚奔
ME們班兩日已經捱唔住啦!!!! ((撞牆
ENG
好彩識背姐~~
同敬心好返LU~~ >w<
最後VA
素描續~~XDDDD
LUNCH
係隻手上面畫Q版呀風~~((又!?
ME下次要畫Q版reborn!!! XDDD
PQRQ
做下功課先~
之後中史測
最後果題唔識...((淚奔
之後做做下野
比梁SIR叫上去IT房做問卷...
做完同怡閃
行到IT房門口
梁SIR又同ME講 "琴日D問題識答曬, 真係好勁呀"
琴日去探智障撞倒趙SIR ((IT果個, 又話 " 中4記住讀IT呀!"
睇黎ME中4想唔讀IT都唔得啦...@____@"
放學同怡閃人~
唉...一陣又要去同姑姐佢地食poffet ((=buffet...
佢地個個出曬去啦~ME話等一陣先自己去...XP ((次次都係咁~
結果每次也是7點先出發, 9點幾先去到...XP
好想快D到聽日呀~
又可以同小南&子佑&呀瑜&啤啤&呀弘去MK玩啦~XDDDD ((以上全是網FD~=w= <<唉?小南唔算wo~
唔知聽日又會唔會撞倒D網FD呢~~XDDDD ((好憧意約網FD出街~