
((我想說上面是露切&reborn啦 ~ =w= <<巴死
R露大好好好好!!!! >w< ((巴死
((請參閱動畫149 reborn的試煉
是ME很少喜歡的官配啊...=w=
因為ME多數是萌同人配的~((掩面
<<ME要可蒙!! XP ((巴死
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今日返學
交咗條片比倩~XD
靈修
衛斯理本<<毒誓>>真係好好睇唉!!!>w<
VA
人像素描~~~
ME學咗兩年啦! ((放棄咗, 轉行漫畫...<<巴死
百寶利畫到人唔似人鬼唔似鬼...@____@"
經企
悶悶悶...=3=
小息
英文~
ME竟然識答!!! XDDDD
今日是ME們果組win呀!!! XDDDD
通識
江生出去寫組長名的時候
寫咗呻吟瑋!!!! XDDDDD
佢今次真係呻吟啦!!!! XDDDD
最後betty堂
畫大人reborn~>///< ((你啥啦!!???
之後風太叫ME幻想kai輝COS黑傑黑...
笑咗 XDDDD
之後同風太&顏浩講涼宮&輕音((K-ON
LUNCH
又班際...
係怡隻手上面畫藍平(?)
係自己手上面畫呀風~~XDDDD
PQRQ
倩教ME做數~~
之後又要收...@___@"
好彩過倒骨姐...((汗
補課
怡比人話畫手...@____@" ((是ME畫的...<<掩面
落去
而家RQ唔拈要罰啦...((捩奔
重話咩升LV...
咁ME們掛機!!!! ((外掛 XDDDDD ((巴死
放學同怡閃人~~=w=