
大人rebron萬歲!!!! >w<
好帥好帥好帥!!!! 尤其是拉帽子的動作...=///=
愛死你了reborn!!! >w< ((聽說ME 7(8?)個Arcobaleno都愛...<<汗
((最愛還是呀風...=///= <<巴死
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今日返學果時心情好沈重唉...((嘆氣
一惗起要去探智障就...>口<" ((抱頭
ENG
唔係好明...@___@"
之後留咗一陣, MIZ NG教返ME~XD
明曬啦XD
之後科學
悶...=3=
用cutter係筆記上面介咗個reborn~=w=
小息啦...
IT
Photoshop = 圖像處理
答啱咗三條呀SIR聲稱好難又冇人識答的題目
呀SIR同ME講中4一定要讀IT, 佢一定收...=口=" ((汗
吓? 圖像處理真係好易嫁咋...=口="
有誰不知道GIF 只有256種色
有誰不知道GIF 可以透明
有誰不會月PS整動畫呀...((汗
之後betty堂
悶悶悶
風太搞到ME好火...
中文...
個新代課原來係費SIR的同學...((驚
好靜...
好乖乖咁答咗幾條問題
比人話勁...=口="
唔制呀!! 同平時中文堂咁大出入!!! ((撞牆
趙SIR你返黎呀!!! C4全班都好掛住你呀!!!! T口T ((淚奔
LUNCH
食得好快...@___@"
講完一大輪之後就出發去性((誤))盛愛之家啦...
樓梯口呀SIR經過又無啦啦叫我 "中4一定要讀IT呀!"...=口=" ((狂汗
之後同倩笑到傻
因為ME們班有兩個極嚴重智障((誤)) XDDDDD
去到啦...
好驚驚唉@___@"
同D智障玩D低能遊戲...((撞牆
之後有個智障指住"如花"大叫 "令女呀!" ...((啥米!?
接受唔倒LO...((撞牆
之後又笑一大餐
然後同D智障畫公仔...
幅畫比人搶咗...@___@"
之後返歸
好彩冇出事姐, 都OK正常丫D人
又同倩笑咗一大餐...XD
又要反思...
放學
倩迫某某做掌上霍 XDDD
返歸宅去~=w= ((巴死